Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Zakłady Mięsne Dobrowolscy zwiększyły sprzedaż o 8 proc.

Sprzedaż naszych produktów w 2010 r. jest lepsza niż w zeszłym roku. Wzrosła o ok. 8 proc. - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Miśkowicz, dyrektor ds. handlu w ZM Dobrowolscy.

Zakłady Mięsne Dobrowolscy zwiększyły sprzedaż o 8 proc.
Na fot. Marcin Miśkowicz, dyrektor ds. handlowych ZM Dobrowolscy

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 29-11-2010, 15:02

- Podziela Pan opinię, że bieżący rok był dla branży mięsnej nietypowy?

- Można tak powiedzieć. Spodziewaliśmy się, że po kryzysowym 2009 r. będą pojawiać się różnego rodzaju trudności. Okazało się jednak, iż nasza branża zawiera dobra, które zabezpieczają podstawowe potrzeby związane z funkcjonowaniem ludzi. W związku z tym faktem jest mało narażona na kryzys gospodarczy. Mimo pewnych przeszkód, wyhamowania rozwoju nie doświadczyliśmy.

- Jakie są wyniki firmy?

- Jeśli chodzi o sprzedaż naszych produktów, wyniki są lepsze niż w zeszłym roku. Sprzedaż wzrosła o ok. 8 proc.

- Klienci wybierali raczej wyroby z niższej półki cenowej?

- Nie. Wybory konsumentów odnośnie produkowanych przez nasze zakłady wyrobów, były podobne do tych z ubiegłego roku. Zauważyliśmy lekki wzrost sprzedaży droższych produktów z kategorii premium.

- Ten segment się rozwija?

- Zdecydowanie tak. Chcemy podążać za obecnymi trendami, które dyktuje rynek. W naszej ofercie dominują produkty ze średniej i wyższej półki. To, że segment wędlin wysokogatunkowych będzie się rozwijał jest pewne. Natomiast, jaka będzie dynamika tego wzrostu zależy od struktury społeczeństwa, tego w jakim tempie będzie się ono bogacić. Sądzę, że w tej chwili nie możemy zakładać bardzo wysokiej dynamiki tego procesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Miśkowicz RSS ALERT    /    ZM Dobrowolscy RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    wędliny premium RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    III Forum Rynku Spożywczego RSS ALERT

KOMENTARZE (11)

  • mięsomaniak 2010-11-30 11:10:54
    Dobrowolscy produkują najlepsze wędliny w Polsce!
  • odbiorca 2012-01-14 19:04:25
    DZIEKI ZA TAKI TOWAR JAKI TERAZ MACIE BYŁEM WE WCZESNIEJSZYCH LATACH WASZYM ODBIORCĄ ALE TERAZ MACIE NAJGORSZY TOWAR JAKI KUPOWAŁEM PANIE DOBROWOLSKI GDZIE PAN KUPIŁ TAKĄ TECHNOLOGIĘ TO JAKIEŚC NIEPOROZUMIENIE WSPÓŁCZUJE I POZDRAWIAM MOŻE JAK SIĘ COŚ ZMIENI TO WRÓCĘ DO WASZEGO TOWARU ALE NARAZIE DZIĘKUJĘ
  • AKTUALNY PRZEDSTAWICIEL 2012-01-20 19:33:22
    masz rację odbiorco jestem przedstawicielem handlowym parę lat , ale takie nowości jakie wypuszcza główny technolog to są najgorsze nowości od paru lat , sklepy narzekają ale niewolno nic powiedzieć bo zaraz możesz stracić pracę ja rozważam odejście bo naprawdę nie ma w tej firmie z kim porozmawiać o produktach na spotkaniach z dyrektorem produkcji nie wolno nic powiedzieć bo odrazu szuka ofiary i broni głównego technologa bo to bracia ze śląska , ale zakład długo tak przy takich ludziach nie pojedzie , większość przedstawicieli wyszkolonych zamierza odejść może wtenczas się ktoś opamięta Panie dyrektorze handlowy
  • były pracownik 2012-01-20 21:01:55
    Zgadza się, tylko żeby nie było za późno na opamiętywanie się.
  • HERMAN 2012-01-20 21:12:59
    .....ZOSTANĄ NAJLEPSI.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.190.216
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.