Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Zakłady mięsne konkurują dziś także z producentami żywności wegetariańskiej

- Należy pamiętać o tym, że producenci mięsa i jego przetworów mają coraz szerszą konkurencję. W jej skład wchodzą już nie tylko podmioty z tej samej kategorii, ale także producenci coraz bardziej popularnych wyrobów wegetariańskich, wegańskich czy żywności funkcjonalnej - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Milena Zacharzewska, Account Manager w Agencji PR 24/7Communication.

Zakłady mięsne konkurują dziś także z producentami żywności wegetariańskiej
Milena Zacharzewska, Account Manager w Agencji PR 24/7Communication, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 01-10-2019, 11:01

Milenę Zacharzewską zapytaliśmy o to czy promować mięso/markę mięsną jest dziś trudniej niż jeszcze kilka lat temu.

Ekspertka przyznaje, że generalnie dzisiejsze czasy są dość trudne dla marketerów i specjalistów od komunikacji.

- Z jednej strony mamy mnóstwo przydatnych narzędzi, nowych technologii. Mamy do dyspozycji dane, które pozwalają poznać przyzwyczajenia i rytuały naszych odbiorców, precyzyjne trafić w ich gusta. Z drugiej jednak strony statystyczny Kowalski jest odbiorcą ponad 5000 tysięcy komunikatów reklamowych dziennie - wskazuje.

Account Manager w Agencji 24/7Communication zwraca uwagę na fakt, że w jednym wydaniu dziennika jest dziś więcej informacji niż przez całe swoje życie przyswajał przeciętny człowiek z XVIII wieku.

- Do tego dochodzą fake newsy - fałszywe informacje, które doskonale się klikają i rozprzestrzeniają po sieci. W tym informacyjnym chaosie bardzo łatwo jest rozsiać na szeroką skalę uproszczone, stereotypowe informacje, o tym, że mięso szkodzi, a każda hodowla jest nieetyczna. Należy pamiętać również o tym, że producenci mięsa i jego przetworów mają coraz szerszą konkurencję. W jej skład wchodzą już nie tylko podmioty z tej samej kategorii, ale także producenci coraz bardziej popularnych wyrobów wegetariańskich, wegańskich czy żywności funkcjonalnej - mówi.

Zacharzewska wskazuje, że przed producentami, również mięsa, stoi wiele wyzwań, zaś kluczem do sukcesu biznesowego i promocyjnego będzie umiejętność doskonałego czytania rynku i potrzeb konsumentów, szczególnie tych młodszych pokoleń. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Milena Zacharzewska RSS ALERT    /    24/7Communication RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    wizerunek firmy RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    żywność wegetariańska RSS ALERT    /    wegetarianizm RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.51.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.