Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zakłady Mięsne Silesia wchodzą w segment suchej karmy dla zwierząt

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2015, 12:40
Zakłady Mięsne Silesia wchodzą w segment suchej karmy dla zwierząt
Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia (fot. PTWP)

Przymierzamy się do uruchomienia sprzedaży karmy suchej. To spore przedsięwzięcie, zarówno od strony inwestycyjnej, jak i rynkowej, gdyż ten segment kategorii jest już dość mocno nasycony - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia.

- Czy w tym roku Zakłady Mięsne Silesia będą inwestować w rozwój produkcji karmy dla zwierząt?

- Oprócz produkcji karmy mokrej dla psów i kotów, która stanowi trzon oferty produktowej, przymierzamy się do uruchomienia sprzedaży karmy suchej. To spore przedsięwzięcie, zarówno od strony inwestycyjnej, jak i rynkowej, gdyż ten segment kategorii jest już dość mocno nasycony. Będziemy musieli konkurować z największymi graczami na rynku.

- Czy rynek karmy dla zwierząt pod marką własną sieci handlowych nadal rośnie?

- Ten trend cały czas się utrzymuje. Sieci handlowe od kilku lat nieprzerwanie wykazują spore zainteresowanie sprzedażą karmy pod własnymi markami. Jednak dziś już coraz trudniej jest wprowadzić do sprzedaży pod marką własną sieci nowy produkt w tej kategorii, bo w większości przypadków producenci już podzielili między siebie ten rynek. Wzrosty generowane są raczej organicznie, poprzez zwiększenie ilości placówek detalicznych, w których są sprzedawane oraz przez większą dbałość samych sieci handlowych o promowanie i sprzedaż tych produktów.

- Jakie wyniki udało się osiągnąć Pana zakładom w segmencie karmy dla zwierząt w zeszłym roku?

- Wyniki ekonomiczne naszej spółki córki produkującej karmę dla zwierząt za 2014 r. były minimalnie słabsze, niż w 2013 r. Spowodowane to było w głównej mierze nakładami inwestycyjnymi związanymi z uruchomieniem sprzedaży gryzaków dla zwierząt oraz rozpoczęciem procesu przygotowań do zmiany wizualizacji opakowań. Prognozujemy, że 2015 r. pozwoli nam zwiększyć przychody o kilkanaście procent w stosunku do roku minionego i zachować dotychczasową rentowność.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • okradziony 04-02-2015, 08:09:
Czy nikt już nie pamięta jak ten pan ze zdjęcia dorobił się na krzywdzie innych> Jak ma byc w kraju dobrze jak promuje się takich jak on?
  • Jorek 30-01-2015, 20:44:
Super pomysł. Wysort poleci do karmy a nie do pasztetowej. Mam nadzieje.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH