Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Zakłady Mięsne Silesia zwiększają moce i zapowiadają akwizycje

- Rynek FMCG jest bardzo dynamiczny i wymagający, trzeba więc stawiać sobie ambitne plany, aby nieustannie się rozwijać i iść na przód. Dlatego też do 2022 roku chcemy zwiększyć moce produkcyjne o 8 tys. ton miesięcznie. Cel ten zamierzamy osiągnąć zarówno poprzez rozwój organiczny ale również poprzez akwizycję - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Mariusz Rusin, prezes Zakładów Mięsnych Silesia.

Zakłady Mięsne Silesia zwiększają moce i zapowiadają akwizycje
Mariusz Rusin, prezes ZM Silesia, fot. mat. pras.

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 13-03-2019, 10:05

Mariusz Rusin wskazuje, że zapoczątkowany w 2017 r. proces integracji Silesii w ramach grupy Gobarto cały czas trwa.

- Wynika to ze złożoności zagadnień związanych z tym procesem, w szczególności od strony technicznej (struktura, systemy informatyczne, procesy i procedury). W dalszym ciągu mamy również sporo pracy w obszarze integracji surowcowej i dystrybucyjnej. Cały proces integracji działa na wielu płaszczyznach, co wymaga czasu. Działamy zgodnie z przyjętym harmonogramem, aby zbudować sprawnie działający organizm. Pozycja ZM Silesii w strukturze całej Grupy Cedrob nie zmieniła się. Jesteśmy w Grupie Gobarto i odpowiadamy za proces przetwórczy. Produkujemy wędliny pod marką Cedrob, Duda oraz Gobarto - dodaje.

W 2017 r., po ogłoszeniu decyzji o przejęciu przez Gobarto, ówczesny prezes Silesii Krzysztof Woźnica zapowiadał plany podwojenia wolumenu produkcji do 8 tys. ton miesięcznie w 2022 roku. Plan inwestycyjny miał dotyczyć m.in. wejścia w sektor convenience. 

Mariusz Rusin potwierdza, że wspomniany plan inwestycyjny jest aktualny i będzie realizowany.

- Rynek FMCG jest bardzo dynamiczny i wymagający, trzeba więc stawiać sobie ambitne plany, aby nieustannie się rozwijać i iść na przód. Dlatego też do 2022 roku chcemy zwiększyć moce produkcyjne o 8 tys. ton miesięcznie. Cel ten zamierzamy osiągnąć zarówno poprzez rozwój organiczny, ale również poprzez akwizycje. Oczywiście takie plany pociągają za sobą szereg inwestycji jak chociażby modernizację parku maszynowego, która pozwoli nam na zwiększenie automatyzacji procesu produkcyjnego i tym samym zwiększenie samego wolumenu produkcji. Istotnym dla nas rynkowym projektem jest również rozwój w ramach sektora convenience. Prace w tym temacie zostały już rozpoczęte. Cały proces wdrożenia został podzielony na kilka etapów, które w ciągu najbliższych miesięcy będą sukcesywnie realizowane - dodaje.

Prezes Silesii uzupełnia, że spółka jest również w trakcie intensywnych prac nad nową, szeroką ofertą dla HoReCa.

- To kanał sprzedaży, który dynamicznie się rozwija na przestrzeni ostatnich lat. Chcemy być idealnym partnerem dla klientów z tego segmentu - dodaje.

Pełna treść wywiadu z Mariuszem Rusinem na temat m.in. integracji "Silesii" z Grupą Gobarto, nowych trendach konsumenckich i złym klimacie dla polskiej żywności w Czechach dostępna jest w Strefie Premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mariusz Rusin RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Silesia RSS ALERT    /    ZM Silesia RSS ALERT    /    Gobarto RSS ALERT    /    Cedrob RSS ALERT    /    Krzysztof Woźnica RSS ALERT    /    fuzje i przejęcia w branży mięsnej RSS ALERT    /    konsolidacja branży mięsnej RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    inwestycje w branży mięsnej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.171.183.163
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.