Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Aleksandria: Dynamiczny rozwój sieci sklepów własnych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-02-2009, 13:35
ZM Aleksandria: Dynamiczny rozwój sieci sklepów własnych

- W najbliższych miesiącach zamierzamy rozwijać sieć sklepów własnych i franczyzowych - mówi serwisowi Portalspozywczy.pl Karolina Moczarska-Hawkins, Z-ca Dyrektorka Naczelnego Zakładów Mięsnych Aleksandria.

Firma podjęła już kroki, aby ustrzec się przed ewentualnymi skutkami spowolnienia gospodarczego. - Zamroziliśmy przyjęcia do pracy, zwiększyliśmy efektywność, tniemy nadgodziny - mówi Moczarska. - Na 2009 rok planujemy ekspansję na północ i zachód od Częstochowy. Interesują nas lokalizacje w dobrych miejscach i od tego uzależniamy ilość nowych otwarć - dodaje.

ZM Aleksandria istnieją od ponad dwudziestu lat. Profil produkcyjny przedsiębiorstwa obejmuje ubój wieprzowy, rozbiór wieprzowy i wołowy, produkcję wędlin oraz konfekcjonowanie wszystkich wyrobów, a także transport oraz własną sieć handlową hurtową i detaliczną.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (16)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • anita 04-01-2011, 12:18:
witam, nie wiem czemu się tak tej Aleksandrii czepiacie.
w ramach wyjaśnienia to zakład ten nie musi płacić nikomu za rozwożenie wyrobów do hurtowni ponieważ ma do tego pracowników!!!druga sprawa to taka że nie płaci nikomu haraczy żeby móc sprzedawać wyroby bo robi to we własnych sklepach a nie handluje na bazarach! a po 3 to mam takie pytanie dlaczego wyroby typu sokołów Morliny reklamują się w tv necie i na bilbordach? a Aleksandria nie!może dlatego, że tylko towar który się nie sprzedaje trzeba reklamować!o czymś to świadczy.
pozdrawiam, wierna klientka sklepu Aleksandria w Częstochowie.
  • Krzysiek 01-09-2009, 19:19:
i o to Polska mentalność właśnie wyłazi z niektórych opisów :)) jak ktoś bardziej "kumaty" to zaraz musi być kombinator ... jak lepiej potrafi radzić sobie na rynku od innych ... to spekulant albo złodziej : ) handel to gra - to są słowa Dyrektora Leszka Lenarta , człowiek ten jest dla mnie autorytetem w tej dziedzinie i jestem przekonany że przed nami wielka gra Panowie , "zapnijcie pasy bo będzie się działo" kilku Prezesów też nakłaniam do wnikliwej analizy i obserwacji ... może w końcu czegoś się nauczą , acz kolwiek wątpię : )) pozdrawiam Witka .. coraz bardziej / mimo mojego dyletanctwa / podobają mi się twoje rzeczowe wypowiedzi :)
  • kierowca 01-09-2009, 11:06:
Do "Michaliny" wystarczy poczytać ile jest mięsa w tej szynce i wyciągać wnioski. Do "smakosza" wyrób na konkurs branżowy i ten sprzdawany w sklepie, to nie jest koniecznie ten sam produkt.

Zobacz wszystkie komentarze (16)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH