Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Berger: W 2018 roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży produktów premium

- W 2018 roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży produktów premium i ten segment planujemy rozwijać także w bieżącym roku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Monika Berger, wiceprezes ds. handlu i marketingu Zakładów Mięsnych Berger.

ZM Berger: W 2018 roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży produktów premium
Sklep ZM Berger w Ustroniu, fot. mat. pras.

Monika Berger podkreśla, że rok 2018 upłynął przede wszystkim pod znakiem 35. jubileuszu działalności Zakładów Mięsnych Berger.

- Z perspektywy tak długiej obecności na rynku możemy stwierdzić, że firma prężnie się rozwija i intensywnie inwestuje. Dotyczy to nie tylko promowania kultury kulinarnej naszej małej ojczyzny – Śląska, ale również samych Ślązaków. Poza inwestycjami w zawodowy rozwój personelu, zmodernizowaliśmy specjalistyczny park maszynowy. Poszerzona została także nasza oferta produktowa – grono „ślōnskich szpecyjałōw” zasiliły np. lekkie przekąski: kaszok (z kaszą pęczak) ryżok (z ryżem i kapustą). W 2019 roku planujemy wprowadzenie nowych produktów – wyrobów najwyższej jakości, prawdziwie śląskich, z gwarancją jaką od 35 lat świadczy nazwisko Berger - dodaje.

Berger wskazuje, że w 2018 r. firma odnotowała wzrost sprzedaży produktów premium i chce rozwijać ten segment także w bieżącym roku.

- Kluczem jest dla nas wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. A ci chętnie wybierają produkty do których mają zaufanie. Od początku działalności kierowaliśmy się zasadą, że autentyczność sama się obroni. Dlatego też tak ważny jest dla nas surowiec – wyłącznie najwyższej jakości i starannie dobrany. Dbałość o wszystkie detale doceniają klienci, którzy nam ufają, a produkty z logo Berger podają swoim najbliższym - dodaje.

Wiceprezes ds. handlu i marketingu Zakładów Mięsnych Berger przyznaje, że obecna sytuacja branży mięsnej nie należy do najłatwiejszych.

- Głównym wyzwaniem dla producentów wędlin jest nadprodukcja na rynku spożywczym. W związku z tym, należy być wiarygodnym w tym co się robi i produkuje. Klient musi być przekonany do jakości produktu, aby po niego wrócił. Jako firma rodzinna dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały oczekiwania klientów. Przez 35 lat obecności na rynku udało nam się ugruntować pozycję i stworzyć rozpoznawalną markę, dzięki czemu klienci wiedzą, że Berger oferuje coś wyjątkowego. Największym sukcesem w dzisiejszych czasach jest właśnie klient, który do nas wraca i który nam ufa. Jest to bardzo ważny aspekt szczególnie przy prowadzeniu sieci własnych sklepów mięsnych - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Monika Berger RSS ALERT    /    ZM Berger RSS ALERT    /    sklepy mięsne RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    Śląsk RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.78.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.