Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Berger zapowiadają otwarcia kolejnych sklepów mięsnych

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 10-09-2018, 11:26
ZM Berger zapowiadają otwarcia kolejnych sklepów mięsnych
Sklep ZM Berger w Ustroniu, fot. mat. pras.

- Do końca 2018 roku planujemy otwarcie kolejnych pięciu punktów. Głównym filarem sprzedaży są nasze sklepy własne. Natomiast współpracujemy również z dystrybutorami mięsa i wędlin w kraju i zagranicą oraz z wybranymi sieciami handlowymi na szczeblu regionalnym - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Monika Berger, wiceprezes ds. handlu i marketingu Zakładów Mięsnych Berger.

Monika Berger przyznaje, że wyzwaniem dla producentów wędlin jest dziś nadprodukcja w kraju i rosnąca liczba punktów handlowych, najczęściej zagranicznych.

- Nasze punkty zdecydowanie wyróżniają się na tym tle, gdyż przez lata ugruntowaliśmy swoją pozycję i rozpoznawalną markę. Klienci zwyczajnie wiedzą już, że Berger oferuje coś wyjątkowego. Dzięki temu nasza sieć może funkcjonować prężnie i rozwijać się. Do końca tego roku planujemy otwarcie kolejnych pięciu punktów - dodaje.

Choć filarem sprzedaży ZM Berger są własne sklepy mięsne, producent współpracuje również z dystrybutorami mięsa i wędlin w kraju i zagranicą.

- Współpracujemy również z wybranymi sieciami handlowymi na szczeblu regionalnym. Cenię sobie długoletnią współpracę z naszymi partnerami. Nawiązujemy z nimi długoletnie relacje i owocną współpracę i to właśnie te relacje cenimy sobie najbardziej - mówi Monika Berger.

Wiceprezes ds. handlu i marketingu ZM Berger przyznaje, że sytuacja dla małych i średnich zakładów mięsnych jest dziś trudna.

- Główne przyczyny to: nadprodukcja w segmencie mięso-wędliny, silna konkurencja cenowa, głównie ze strony marek własnych dystrybutorów i marketów oraz brak następców w firmach rodzinnych. My działamy już drugie pokolenie i z sukcesami wychwytujemy nowe trendy. Dostosowujemy się do nich, ale nie za wszelką cenę. Najważniejsze są nasze strategiczne zasady zbudowane na śląskich tradycjach - dodaje.

Obecnie Zakłady Mięsne Berger zatrudniają 170 pracowników.

- Są to przede wszystkim ludzie ze Śląska, ludzie stąd. Dzięki nim mamy pewność, że wszystko co będziemy robić będzie autentyczne, prawdziwie śląskie. Pracują u nas całe rodziny, co świadczy o naszym statusie jako pracodawcy sprawdzonym i zapewniającym stabilność, bezpieczeństwo. Zatrudniamy ludzi o podobnych wartościach, jak wszędzie zdarzają się jednak indywidualiści, którzy także okazują się naszą mocną stroną. Inwestujemy w ludzi, dostosowując się do nich samych. Niezależnie od różnic, naszym wspólnym mianownikiem jest nasze pochodzenie, łączy nas śląskość - podsumowuje Monika Berger.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 782) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.