» ZOBACZ WIĘCEJ RANKINGÓW

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Dobrowolscy: Mimo kryzysu sprzedaż porównywalna z zeszłym rokiem

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2009, 14:24
ZM Dobrowolscy: Mimo kryzysu sprzedaż porównywalna z zeszłym rokiem

- Wygląda na to, że branża mięsna nie jest szczególnie mocno podatna na dekoniunkturę gospodarczą. W ostatnich miesiącach nasze zakłady odnotowały sprzedaż na poziomie zbliżonym do wyników z analogicznego okresu ubiegłego roku - mówi serwisowi Portalspozywczy.pl Grzegorz Leśniak, zastępca dyrektora generalnego ZM Dobrowolscy.

Zarząd firmy szczegółowo analizuje sytuację w regionie, co pozwala szybko reagować na zmieniające się potrzeby konsumentów. - Obecnie w naszej działalności skupiamy się na dystrybucji produktów na terenach, gdzie nasza marka jest już dobrze znana. Plany mamy jednak ambitne. W przyszłości chcemy pokryć siecią sprzedaży cały kraj - deklaruje Leśniak.

Chociaż większa część asortymentu zakładów to produkty ze średniej półki, ostatnio firma rozwinęła dział wędlin premium. - Stanowi on obecnie około 10 proc. produkcji - zapewnia zastępca dyrektora generalnego ZM Dobrowolscy. - W ofercie mamy też produkty ekonomiczne - dodaje.

Zakład Mięsny Dobrowolscy powstał w 1990 roku. To rodzinna firma, którą założył senior rodu wraz z synami. Obecnie Zakład liczy ok.13 000 mkw powierzchni produkcyjno magazynowej, w tym ok. 7 000 mkw hali uboju, rozbioru i chłodni, pozostałe 6 000 mkw to produkcja z magazynami i ekspedycją. Zakład posiada również liczne magazyny własne zlokalizowane w Polsce. Podstawą do produkcji wyrobów jest mięso zwierząt pochodzących z Podkarpacia.

KOMENTARZE: (689)

+ DODAJ KOMENTARZ

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • lojalny pracownik 02-07-2015, 01:24:
OD dna to ten zakład się nigdy nie odbije , jeżeli będzie w zakładzie tak jak jest do tej pory , może by się szczegółowo przyglądnąć pracy niektórym działom w tym zakładzie i stanowczo rozliczyć ich z powierzonych obowiązków !
Dział marketing ślepo zapatrzony w dobry handel z wielkimi sieciami zagranicznych sklepów , które zniszczą zakład do zera i doprowadzą do bankructwa , przykład już był TESCO , proszę nie mylić z wyrobami regionalnymi w sieci TESCO . Dla marketingu wielka sieć , to łatwy pieniądz do zarobienia , ale nie dla zakładu
Tajemnicą zakładu jest to co robimy i jak robimy i z czego , a jeśli po zakładzie będą chodzić obcy ludzie to cała tajemnica zakładu pryśnie . Może jedyna tajemnica która zostanie w tym zakładzie , to chyba kara zapłacona za niedostarczony towar do klienta .
Następną plagą tego zakładu , jest pępek świata , czyli dział jakości . Ludzie , którzy tam pracują chyba nie do końca doczytali na czym ich praca ma polegać ? Zamiast zająć się ważnymi sprawami , za co ten dział jest odpowiedzialny , zajmuje się sprawami błahymi aby tylko zrobić furorę i pokazać błędy innych , ale same z braku swojej wiedzy pomijają ważne kwestie dla dla swojego działu i zakładu .
Biurokracja w tym zakładzie przerosła samych siebie i właścicieli .
Szanowni panowie Dobrowolscy , tak dużo pieniędzy wkładacie na różnego rodzaju szkolenia i wymagania firm doradczych , a może lepiej zrobić analizę rynku konsumenta w śród społeczeństwa , oczywiście zlecając to odpowiedniej firmie , kto , gdzie i co kupuje , mam tu na myśli wyroby wędliniarskie .
  • Do Czarnowidza 01-07-2015, 22:04:
Firmy doradcze? Już dawno tam siedzą firmy "doradcze", które doradzają biorą kupę pieniędzy a efektów nie ma i nie będzie. Zrobiła się jedna wielka sitwa i ciągną kasę z firmy.
Mam nadzieję że znajdzie się odważny co zrobi z tym porządek co pozwoli firmie odbić się od dna.
  • Czarnowidz 30-06-2015, 14:53:
Widzę, że firma znalazła sposób na przerwanie złej passy. Kiedyś za komuny mięsa i wędlin ciężko było uświadczyć na półce w sklepie. Dzisiaj dzięki cudotwórcy z działu logistyki otwiera się przed nami nowa szansa. Sposób jest prosty brak dostępności towaru to jest to !!! Na kilogramy dzisiaj już nie kupisz , na sztuki też nie , na kartki w firmowym już od dawna można. Na szczęście oko wielkiego brata czuwa jak onegdaj pierwszego sekretarza , nie daj Boże zrobić o 1 km za dużo na weekendzie. Pełna inwigilacja. Zero prywatności. Dzisiaj to co do tej pory było silną stroną naszej firmy i pozwoliło zbudować przewagę czyli elastyczność, indywidualne podejście, troska o klienta, dostępność , zaangażowanie ludzi jest zabijane przez system, szkoda tylko że nie idzie w parze za tym wynik. Jak jest napisane w artykule że zarząd analizuje sytuację na rynku to może i prawda ale wewnątrz fimy to już chyba nie analizuje. Czas już chyba nadszedł dla firm doradczych.

Zobacz wszystkie komentarze (689)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl
prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


WYSZUKIWARKI


Oferty pracy (21 033 ofert) + DODAJ OFERTĘ

Polecane oferty

Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty szkoleń

Nasz partner

  • ckl
Oferty przetargów (2 495 498)

Polecane oferty


Oferty nieruchomości

Polecane oferty

Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 672 ofert)

Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne
» Wyszukiwanie zaawansowane

DYSKUSJE


POLECAMY W SERWISACH