REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

ZM Henryk Kania chcą podwoić przychody w 4 lata

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2015, 11:06
ZM Henryk Kania chcą podwoić przychody w 4 lata
ZM Henryk Kania zanotowały 16-proc. wzrost przychodów w I półroczu

Przychody ze sprzedaży Zakładów Mięsnych Henryk Kania SA w I półroczu 2015 roku wyniosły 465,7 mln zł i były o 16 proc. wyższe w stosunku do I półrocza 2014 roku.

REKLAMA

Wynik netto wyniósł 15,26 mln zł, co oznacza 32-proc. wzrost rdr.

Zakłady Mięsne Henryk Kania SA w nadchodzącym roku obrotowym planują w dalszym ciągu umacniać swoją silną pozycję na rynku przetwórstwa mięsnego w Polsce. Kontynuowana będzie strategia rozwoju spółki polegająca się na dalszym zwiększaniu sprzedaży produktów firmy w oparciu o nowoczesne kanały dystrybucji jak i handel tradycyjny - podano w raporcie.

Spółka w 2015 roku korzysta z alokacji produkcji w zakładach produkcyjnych przetwórstwa mięsnego, bardzo nowoczesnych i nowo wybudowanych. W powyższych zakładach na podstawie umów lokowania produkcji są produkowane wyroby wędliniarskie na zlecenie spółki. W okresie I półrocza 2015 roku skupiono się na dokończeniu procesu rozruchu technicznego nowych zakładów produkcyjnych oraz rozpoczęła proces odpowiedniej alokacji produkcji wyrobów wędliniarskich, w będących w dyspozycji spółki zakładach przetwórczych, co w przyszłości pozwoli istotnie zwiększyć efektywność operacyjną poprzez silniejszą specjalizację każdego z posiadanych obiektów.

Optymalizacja procesów produkcyjnych bezpośrednio wpłynie na zmniejszenie się kosztów operacyjnych, a więc dalszą poprawę wypracowywanych przez spółkę rentowności.

Jak podano w raporcie, Zakłady Mięsne Henryk Kania SA nadal będą kontynuowały proces analizy rynku przetwórstwa mięsnego w kraju i za granicą, pod kątem poszukiwania kolejnych celów akwizycyjnych. Ewentualna transakcja będzie miała na celu zabezpieczenie spółce nowych mocy przetwórczych, niezbędnych do utrzymania wysokiej dynamiki rozwoju firmy w kolejnych latach.

W pierwszej połowie 2015 roku spółka kontynuuje proces budowy wizerunku marki Henryk Kania Maestro zapoczątkowany w czwartym kwartale 2014 kampanią reklamową TV Szynki Maestro . Intensyfikacja ogólnopolskich działań reklamowych w pierwszym kwartale 2015 r oraz okresie grillowym ( maj-czerwiec 2015) przyczyniła się do dalszego wzrostu świadomości marki HK Maestro w percepcji konsumentów a tym samym wzrostu nabywców wędlin marki HK oraz HK Maestro.

W okresie MAT czerwiec 2015 ( lipiec 2014-czerwiec 2015) penetracja marki czyli procent gospodarstw domowych, które zakupiły markę w tym okresie przynajmniej raz wyniosła 47,5 proc. Oznacza to wzrost o 52 proc. w stosunku do analogicznego okresu MAT czerwiec 2014 który wynosił 31,2 proc.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • inwestor giełdowy 09-09-2015, 15:20:
skoro giełda nie kłamie to wystarczy spojrzec na wykres tej spolki na gpw i wszystko jasne
  • nabrany na akcje 01-09-2015, 12:21:
duda mniej spadał na gpw po słabych wynikach

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH