Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Henryk Kania chcą podwoić przychody w 4 lata

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2015, 11:06
ZM Henryk Kania chcą podwoić przychody w 4 lata
ZM Henryk Kania zanotowały 16-proc. wzrost przychodów w I półroczu

Przychody ze sprzedaży Zakładów Mięsnych Henryk Kania SA w I półroczu 2015 roku wyniosły 465,7 mln zł i były o 16 proc. wyższe w stosunku do I półrocza 2014 roku.

Wynik netto wyniósł 15,26 mln zł, co oznacza 32-proc. wzrost rdr.

Zakłady Mięsne Henryk Kania SA w nadchodzącym roku obrotowym planują w dalszym ciągu umacniać swoją silną pozycję na rynku przetwórstwa mięsnego w Polsce. Kontynuowana będzie strategia rozwoju spółki polegająca się na dalszym zwiększaniu sprzedaży produktów firmy w oparciu o nowoczesne kanały dystrybucji jak i handel tradycyjny - podano w raporcie.

Spółka w 2015 roku korzysta z alokacji produkcji w zakładach produkcyjnych przetwórstwa mięsnego, bardzo nowoczesnych i nowo wybudowanych. W powyższych zakładach na podstawie umów lokowania produkcji są produkowane wyroby wędliniarskie na zlecenie spółki. W okresie I półrocza 2015 roku skupiono się na dokończeniu procesu rozruchu technicznego nowych zakładów produkcyjnych oraz rozpoczęła proces odpowiedniej alokacji produkcji wyrobów wędliniarskich, w będących w dyspozycji spółki zakładach przetwórczych, co w przyszłości pozwoli istotnie zwiększyć efektywność operacyjną poprzez silniejszą specjalizację każdego z posiadanych obiektów.

Optymalizacja procesów produkcyjnych bezpośrednio wpłynie na zmniejszenie się kosztów operacyjnych, a więc dalszą poprawę wypracowywanych przez spółkę rentowności.

Jak podano w raporcie, Zakłady Mięsne Henryk Kania SA nadal będą kontynuowały proces analizy rynku przetwórstwa mięsnego w kraju i za granicą, pod kątem poszukiwania kolejnych celów akwizycyjnych. Ewentualna transakcja będzie miała na celu zabezpieczenie spółce nowych mocy przetwórczych, niezbędnych do utrzymania wysokiej dynamiki rozwoju firmy w kolejnych latach.

W pierwszej połowie 2015 roku spółka kontynuuje proces budowy wizerunku marki Henryk Kania Maestro zapoczątkowany w czwartym kwartale 2014 kampanią reklamową TV Szynki Maestro . Intensyfikacja ogólnopolskich działań reklamowych w pierwszym kwartale 2015 r oraz okresie grillowym ( maj-czerwiec 2015) przyczyniła się do dalszego wzrostu świadomości marki HK Maestro w percepcji konsumentów a tym samym wzrostu nabywców wędlin marki HK oraz HK Maestro.

W okresie MAT czerwiec 2015 ( lipiec 2014-czerwiec 2015) penetracja marki czyli procent gospodarstw domowych, które zakupiły markę w tym okresie przynajmniej raz wyniosła 47,5 proc. Oznacza to wzrost o 52 proc. w stosunku do analogicznego okresu MAT czerwiec 2014 który wynosił 31,2 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • inwestor giełdowy 09-09-2015, 15:20:
skoro giełda nie kłamie to wystarczy spojrzec na wykres tej spolki na gpw i wszystko jasne
  • nabrany na akcje 01-09-2015, 12:21:
duda mniej spadał na gpw po słabych wynikach

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH