Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Henryk Kania: Jesteśmy silnym numerem dwa na rynku kabanosów

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-05-2017, 10:14
ZM Henryk Kania: Jesteśmy silnym numerem dwa na rynku kabanosów
Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A.

- ZM Henryk Kania zajmują na rynku kabanosów silną drugą pozycję zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym. Co ważne, zyskujemy kolejne udziały rynkowe. To ogromny sukces, ponieważ marka Maestro, pod którą oferujemy kabanosy, powstała raptem cztery lata temu. Rozwija się więc bardzo dynamicznie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania S.A.

Jak mówi Dominika Rąba, choć wśród konsumentów wybierających produkty ZM Henryk Kania liczne grono fanów mają kabanosy klasyczne, to jednak najchętniej kupowane są kabanosy wędzone, bekonowe i piri piri.

- Popularne są także drobiowe. Warto tutaj zwrócić uwagę, że od kilku lat oferujemy pod marką Maestro aż siedem pysznych wariantów smakowych kabanosów. Ich stabilne i wysokie poziomy sprzedaży najlepiej pokazują, że konsumenci lubią różne odmiany smakowe i każda znajduje w ich oczach uznanie - dodaje.

Wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania S.A. przypomina, że kabanosy to obecnie, obok parówek, jedyny rosnący segment na rynku wędlin.

- Dodajmy, że rosnący najdynamiczniej, bo na poziomie ok. 6-7 proc. r/r. Na dalszy rozwój tej kategorii duży wpływ ma rosnąca świadomość Polaków dotycząca mnogości zastosowania tego produktu. Kabanosy możemy bowiem używać jako składnika sałatek, przekąsek, czy jako jeden z dodatków do pizzy. Ponadto, istotne dla konsumentów są właściwości kabanosów, tj. brak konieczności przechowywania ich w warunkach chłodniczych i długie terminy przydatności do spożycia oraz, tak jak w przypadku kabanosów Maestro, bardzo wysoka jakość - dodaje.

Dominika Rąba przyznaje, że ZM Henryk Kania w segmencie kabanosów stara się wpisywać w obecne na rynku trendy prozdrowotne.

- Produkty linii Henryk Kania Maestro od początku charakteryzują się wysoką jakością i skutecznie wpisują się w trendy „czyszczenia etykiet”. Nie zawierają fosforanów, karagenu ani glutaminianu monosodowego; wyróżnia je wysoka mięsność. Mogę jednak zdradzić, że wkrótce nasze portfolio uzupełnią innowacyjne produkty, które jeszcze lepiej wpiszą się w powyższe trendy - dodaje.

ZM Henryk Kania to duży producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku w regionie o XIX-wiecznej tradycji rzemiosła masarskiego, gdzie od lat skupiał się przemysł mięsny. Zakłady Henryk Kania oferują produkty z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej wyrobów są sieci handlowe w kraju i za granicą. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 462) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH