REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

ZM Henryk Kania: Klienci czytają i analizują etykiety

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 23-05-2016, 09:16
ZM Henryk Kania: Klienci czytają i analizują etykiety
Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania. Fot. ZM Henryk Kania

Dominika Rąba, członek zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania, przyznaje, że konsumenci z większą świadomością podchodzą dokonują zakupu produktów spożywczych - Czytają i analizują etykiety ze składem. Są coraz bardziej świadomi tego, co wkładają do koszyka - zauważa Rąba.

REKLAMA

Zdaniem Dominiki Rąby bardzo wielu konsumentów zwraca uwagę na jakość produktu przed dokonaniem zakupu. Coraz częściej czytają i analizują etykiety ze składem i w sposób bardziej świadomy dokonują decyzji zakupowych.

- Trend ten widoczny jest niezależnie od rodzaju kupowanych produktów spożywczych. Klienci coraz częściej są skłonni zapłacić więcej, by w zamian otrzymać produkt wysokiej jakości. Chętnie wybierają wyroby wartościowe, z dużą zawartością mięsa. Szybki dostęp do najważniejszych informacji dotyczących składu, gwarantują im produkty paczkowane, których popularność stale rośnie - tłumaczy Dominika Rąba.

Jak dodaje w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania konsumentów Zakłady Mięsne Henryk Kania mają w swojej ofercie wiele produktów, które spełniają ich oczekiwania. 

- Są to np. kabanosy pieczone Maestro, charakteryzujące się bardzo wysoką mięsnością, parówki „Na Dzień Dobry”, które nie zawierają fosforanów i glutaminianu monosodowego, czy też szynka wędzona Maestro o obniżonej zawartości soli. A podobnych wyrobów mamy znacznie więcej - wyjaśnia Dominika Rąba, członek zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania. 

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sef 30-05-2016, 22:17:
a zwłaszcza produkty od HK należy sprawdzać bardzo dokładnie bo zamiast szynki zapakują łopatkę kupioną gdzieś od niemców duniczyków a reklama mówi że to najlepsze polskie mięso kania nawet uboju nie prowadzi
  • PawelW 23-05-2016, 15:16:
I bardzo słusznie! Mówi się, że chytry dwa razy traci, i często polacy tak mają, nie chcac doplacic za produkt wyzszej jakosci. To sie na szczescie faktycznie zmienia. Sam też lubie w jakość - mam tez troche bydla, i dostaja calkiem sporo dodatkow z klubu superhodowcy, choc nikt tego ode mnie nie wymaga.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH