Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Henryk Kania: Nasze parówki mają więcej mięsa niż niejedna kiełbasa

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2017, 11:06
ZM Henryk Kania: Nasze parówki mają więcej mięsa niż niejedna kiełbasa
fot. mat. pras.

- Nie tak dawno parówki kojarzone były z tanim produktem, często niskiej jakości. Producenci walczą jednak o konsumentów właśnie jakością, dzięki czemu skutecznie krok po kroku odczarowują ten wizerunek. Warto zwrócić uwagę, że nieraz parówki, choćby nasze Maestro, mają dziś często wyższą mięsność niż niejedna kiełbasa - mówi Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania.

– Rynek parówek rośnie nieprzerwanie od ponad pięciu lat. Szybciej wartościowo niż wolumenowo. Jego wartość szacowana jest dziś na ok. 3 miliardy złotych, a po parówkę przynajmniej raz w tygodniu sięga blisko co trzeci Polak. Otoczenie rynkowe sprzyja więc rozwijaniu oferty w tym segmencie – tłumaczy Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Kania.

Udziały wartościowe w rynku dają parówkom trzecią, a wolumenowo drugą pozycję. Parówki są z kolei bezkonkurencyjne zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym w kategorii wędlin paczkowanych – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Dominika Rąba przekonuje, że rozszerzenie oferty marki premium jaką jest Maestro o parówki, to odpowiedź na oczekiwania konsumentów.

– Klienci przywiązują dziś bardzo dużą wagę do składu i jakości. Czytają etykiety i porównują je przed dokonaniem zakupu. Wielokrotnie wolą dziś płacić więcej, by w zamian otrzymać zdrowy i smaczny produkt. Rynek zmierza w stronę produktów premium: z wysoką zawartością mięsa, bez konserwantów i sztucznych dodatków – mówi. 

Jak dodaje, na rynku funkcjonuje wiele rodzajów parówek średniej lub niskiej jakości, które mimo tego znajdują uznanie w oczach części konsumentów.

- Szkoda jednak, by ten krótki i tak ważny w ciągu dnia czas poświęcany na przygotowanie i zjedzenie śniadania, opierał się na niskowartościowych produktach. Stąd też nasza propozycja w postaci parówek Maestro, które utożsamiają najlepsze i unikalne połączenie, jakim jest jakość premium i rozsądna cena – tłumaczy wiceprezes ZM Kania.

Firmowe portfolio ZM Kania uzupełniły w ostatnim czasie parówki z szynki, z kurczakiem oraz classic – wszystkie pod marką premium Maestro.

Jak informuje producent, wprowadzenie do sprzedaży parówek Maestro wspierane jest kampanią promocyjną obejmującą m.in. billboardy sponsorskie w czołowych stacjach telewizyjnych, a także intensywne działania w social mediach i internecie oraz PR produktowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • brum 05-01-2018, 19:02:
W większości duńskie. Tylko oni są skłonni czekać, aż Biedronka po pół roku zapłaci.
  • magda 04-01-2018, 21:35:
Ciekawe jakiego pochodzenia jest mięso w wyrobach KANI
bo o tym cisza. Czy od polskich hodowców?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.