Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Henryk Kania nawiązały współpracę ze Śląskim Bankiem Żywności

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. z Pszczyny rozpoczęły współpracę ze Śląskim Bankiem Żywności. Dzięki temu dożywiać będą ok. 50 000 potrzebujących mieszkających na Śląsku. To pierwszy w Polsce przetwórca mięsny, który zdecydował się na podpisanie z Bankiem długofalowego porozumienia.

ZM Henryk Kania nawiązały współpracę ze Śląskim Bankiem Żywności
Fot. Materiały prasowe

– Od początku istnienia jesteśmy firmą ze Śląska. Dlatego też dobro naszego regionu
i ludzi w nim mieszkających, jest dla nas szczególnie istotne. Działalność Śląskiego Banku Żywności doskonale odzwierciedla nasze wartości i wpisuje się w realizowaną przez nas politykę społecznej odpowiedzialności biznesu. Stąd też wyszliśmy z inicjatywą podjęcia współpracy, która spotkała się z szybkim i – co najważniejsze – pozytywnym odzewem ze strony Banku – tłumaczy Dominika Rąba, v-ce prezes ZM Henryk Kania S.A.

– Z naszą organizacją współpracuje regularnie wiele firm, jednak do tej pory nie było wśród nich zakładów mięsnych. Tym bardziej więc cieszymy się, że wspólnie z ZM Henryk Kania będziemy mogli otworzyć nowy rozdział w historii Śląskiego Banku Żywności – dodaje Jan Szczęśniewski, prezes zarządu Śląskiego Banku Żywności.

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to jeden z największych w Polsce przetwórców na rynku mięsnym oraz lider w sprzedaży kabanosów paczkowanych pod marką producenta. Producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego.

Firma powstała w 1990 roku. Oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami produktów firmy są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.

Śląski Bank Żywności powstał w 2001 roku. Posiada Status Organizacji Pożytku Publicznego – Non Profit. Jest członkiem Federacji Polskich Banków Żywności.

W 2015 roku przekazał potrzebującym osobom i rodzinom mieszkających w 82 gminach ponad 3970 ton pomocy żywnościowej o wartości rynkowej przekraczającej 11,9 miliona złotych. Co roku Bank wspiera pomocą żywnościową co najmniej 50000 najuboższych osób i rodzin, bezdomnych Seniorów, osoby niezaradne życiowo oraz zapewnia ciepły posiłek prawie 5000 uczniów szkół podstawowych. Prowadzi również akcje charytatywne i programy edukacyjne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Dominika Rąba RSS ALERT    /    Jan Szczęśniewski RSS ALERT    /    Śląśki Bank Żywności RSS ALERT    /    Banki Żywności RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Andrzej Legan- Podan 2016-08-19 09:40:50
    Wielki szacunek dla ZM Kania !
  • Andrzej Legan- Podan 2016-08-19 09:42:40
    Wielki Szacunek dla ZM Kania !!!
  • magdalenka 2016-08-19 15:14:46
    Brawo! Gratuluję decyzji. Każdy zakład mięsny ma produkty, które mu zostają więc czemu nie dać potrzebującym?
  • Piotr 2016-08-26 14:01:49
    Gratuluję i doceniam. Cieszy, że coraz więcej firm w Polsce angażuje się w działania CSR.
  • Henia 2016-08-29 18:34:02
    Tylko dlaczego te produkty sa przeterminowane z przebita data ważności ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.