Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Henryk Kania odnotowały rekordowy wynik netto. Wzrósł o 136 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2014, 11:07
ZM Henryk Kania odnotowały rekordowy wynik netto. Wzrósł o 136 proc.
Henryk Kania (fot. zelaznastudio.pl)

Spółka Zakłady Mięsne Henryk Kania opublikowała wyniki finansowe za 2013 rok. Zanotowała o 56 proc. wyższe przychody ze sprzedaży swoich produktów oraz wypracowała o 136 proc. wyższy zysk netto.

Jak podano w komunikacie, spółka kolejny rok z rzędu skokowo zwiększa obroty, przy zachowaniu wysokiej rentowności. Mimo bardzo trudnej sytuacji rynkowej i wysokich cen surowca mięsnego firmie udało się wypracować bardzo dobre wyniki finansowe.

Zakłady Mięsne Henryk Kania SA podwoiły swoją sprzedaż od 2011 roku. W 2013 roku spółka wypracowała 600,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i jest to wynik o 56 proc. wyższy w porównaniu do 384,6 mln zł w roku poprzednim. Spółka w okresie styczeń-grudzień 2013 r. wypracowała 23,6 mln zł zysku z działalności operacyjnej, o 65 proc. więcej niż w 2012 roku. Spółka odnotowała również rekordowy wynik netto, który dzięki poprawie efektywności produkcji wyniósł 15,3 mln zł i wzrósł o 136 proc., w stosunku do 6,5 mln zł w 2012 roku.

- Kluczem do sukcesu jest specjalizacja produkcji. Jesteśmy wiodącym dostawcą wyrobów wędliniarskich dla sieci handlowych, a dzięki osiągniętej skali działalności możemy stale poprawiać efektywność produkcji i osiągane przez spółkę wyniki finansowe - mówi Grzegorz Minczanowski, prezes zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania SA.

W ubiegłym miesiącu Spółka podpisała umowę z nową siecią handlową. Od marca wyroby Zakładów Mięsnych Henryk Kania są dostępne w sklepach sieci Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ogórek 29-04-2014, 23:16:
Podziałała i wcale się nie dziwię! Dobra a i produkty smaczne, więc może czas zainwestować na giełdzie?
  • losiu 28-04-2014, 14:14:
reklama telewizyjna podziałała...?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.