Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Henryk Kania partnerem piłkarskiej Ekstraklasy

  • Autor: portalspozywczy/PR
  • Data: 15-05-2017, 10:50
ZM Henryk Kania partnerem piłkarskiej Ekstraklasy
fot. mat. pras.

ZM Henryk Kania S.A. podpisały umowę z Ekstraklasa S.A., na mocy której uzyskały tytuł Partnera Oficjalnego Ekstraklasy. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2017/2018.

16 klubów z całej Polski, blisko 400 profesjonalnych piłkarzy, miliony kibiców przed telewizorami oraz 2,7 miliona widzów na stadionach – te liczby doskonale pokazują, jak ogromnym dotarciem do konsumentów dysponować będą ZM Henryk Kania S.A. za pośrednictwem LOTTO Ekstraklasy. Na mocy umowy, marka Henryk Kania pojawi się w różnych formatach reklamowych na stadionach wszystkich klubów Ekstraklasy do końca aktualnych rozgrywek oraz przez cały sezon 2017/2018. Działania promocyjne obejmują również m.in.: wykorzystanie partnerskiego znaku graficznego, szeroką obecność w kanałach social media Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne. Planowane są także wspólne działania promujące zdrowy tryb żywienia.

– Sport łączy w sobie wiele wartości, które od lat uosabia również nasza firma. To pasja, zaangażowanie i skuteczna walka o osiąganie wyznaczonych celów. Najczęściej rodzi też pozytywne skojarzenia, gromadzi wokół siebie całe rodziny, promuje zdrowy tryb życia. Od dawna wyznajemy zasadę, że warto wspierać sport i w niego inwestować. Dlatego nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest dla nas kolejnym ważnym, a jednocześnie naturalnym krokiem w konsekwentnie budowanej strategii marketingowej i wizerunkowej naszej Spółki – mówi Henryk Kania, przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A.

– Piłkarska Ekstraklasa to najpopularniejsza i najbardziej emocjonująca liga sportowa w Polsce. Co roku nasze rozgrywki przyciągają na stadiony i przed telewizory miliony kibiców. Dzięki temu, jesteśmy doskonałą platformą komunikacji i promocji dla marek, które mogą realizować cele biznesowe wykorzystując kluczowe dla siebie świadczenia sponsoringowe. Jestem przekonany, że współpraca z tak dużą firmą jak ZM Henryk Kania S.A. przyniesie wiele korzyści dla obu stron – mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasa S.A.

Kontrakt wchodzi w życie już od 34. kolejki rozgrywek LOTTO Ekstraklasy, która rozpocznie się 16 maja meczami grupy spadkowej. Dzień później natomiast zmagania rozpoczną drużyny z grupy mistrzowskiej, a pojedynkiem budzącym największe zainteresowanie będzie spotkanie w Warszawie, gdzie Legia zmierzy się z Lechem Poznań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH