Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Henryk Kania podsumowały kondycję firmy po III kwartałach 2018 roku

Zakłady Mięsne Henryk Kania zakończyły pierwsze III kwartały 2018 roku sumą 855,5 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 1,072 mld zł w III kwartałach 2017 r. W III kwartałach 2018 r. spółka zanotowała 34,6 mln zł zysku netto wobec 34,9 mln zł w analogicznym okresie 2017 r.

ZM Henryk Kania podsumowały kondycję firmy po III kwartałach 2018 roku
Henryk Kania, Przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A., fot. mat. pras.

Jak informuje spółka, na przestrzeni minionych 9 miesięcy firmowe portfolio zostało rozbudowane m.in. o linię innowacyjnych przekąsek mięsnych Henryk Kania Maestro, a także produkty „bez e” i produkty bezglutenowe oraz linię wędlin stworzoną z myślą o dzieciach sygnowaną logo Disney’a. W październiku ta ostatnia została poszerzona o pasztecik i parówki z szynki, a na opakowaniach pojawiły się postacie z kultowej bajki „Auta”.

W zakresie wsparcia sprzedaży produktów stworzonych z myślą o dzieciach, Spółka prowadzi już intensywne działania edukacyjne i promocyjne w sieciach handlowych, a także działania wizerunkowe w mediach internetowych i drukowanych.

W trzecim kwartale br. w firmowym portfolio pojawiła się także kolejna nowość – Szynka Ojca. Produkt stworzony na bazie tradycyjnej receptury, ręcznie wiązany i wędzony mieszanką drzew owocowych. Wprowadzeniu Szynki Ojca na rynek towarzyszą działania PR-owe, a niebawem wystartuje szeroka kampania reklamowa w wiodących stacjach telewizyjnych i mediach internetowych.

Portfolio produktowe Spółki zyskało również nowe smaki kabanosów pod marką Henryk Kania Maestro, a także kolejne produkty plastrowane. Oba segmenty będą w dalszym ciągu intensywnie rozwijane i w najbliższych miesiącach spodziewać się należy kolejnych nowości asortymentowych w tym zakresie.

W minionych 9 miesiącach Spółka prowadziła również intensywne prace w zakresie opakowań swoich produktów. Efektem są zarówno nowe i innowacyjne formy opakowań, które już pojawiły się w sprzedaży, jak i redukcja kosztów ponoszonych w związku z pakowaniem wyrobów gotowych.

W kolejnych miesiącach Spółka dalej zamierza rozwijać gamę oferowanych produktów plastrowanych, a także kontynuować rozwój produktowy w nowych kategoriach i segmentach rynku. Planuje także kontynuowanie poszerzania dotychczasowych kanałów sprzedaży oraz rozwój trwających współprac cobrandingowych m.in. z markami Energylandia oraz Develey Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    wyniki ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    kabanosy RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • marek 2018-12-04 10:15:14
    Wszystko pięknie a akcje szorują po dnie. Czy jest coś o czym Pan nie mówi Panie Kania?
  • Dżony 2018-12-04 13:09:06
    Skoro jest tak pięknie to dlaczego jest tak źle. Na akcjach ciągły spadek od kilku lat.
  • ktoś 2018-12-14 13:58:32
    Czy aby nie zabawa w liczby przy pomocy "kreacji w księgowaniu" ? -Takie wyniki a płatności sięgające 180 dni -płynność i rentowność nie zawsze idzie w parze ale taki poziom żebrania o surowiec ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.