Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Henryk Kania rozwijają ofertę. Nie wykluczają akwizycji

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2016, 10:50
ZM Henryk Kania rozwijają ofertę. Nie wykluczają akwizycji
Fot. Materiały prasowe

W pierwszym kwartale bieżącego roku Zakłady Mięsne Henryk Kania zwiększyły przychody oraz zysk. Spółka ciągle pracuje nad rozwojem oferty asortymentowej. Analizuje także rynek pod kątem poszukiwania kolejnych celów akwizycyjnych.

Jak wynika z opublikowanego raportu za pierwszy kwartał 2016 roku, Zakłady Mięsne Henryk Kania zamierzają kontynuować współpracę  z firmami Staropolskie Specjały oraz Ekofood będących właścicielami nowoczesnych i nowo wybudowanych zakładów przetwórstwa mięsnego.

W obu zakładach na podstawie podpisanych umów lokowania produkcji prowadzona jest produkcja wyrobów wędliniarskich na zlecenie ZM Henryk Kania. 

Z raportu wynika, że "alokowanie procesu produkcyjnego wyrobów wędliniarskich w posiadanych zakładach przetwórczych pozwala na zwiększanie efektywności operacyjnej poprzez silniejszą specjalizację każdego z posiadanych obiektów". Dodatkowo optymalizacja produkcji przyczynia się do zmniejszenia kosztów operacyjnych, a w konsekwencji do poprawy wypracowanych przez spółkę poziomów rentowności.

W najbliższym roku obrotowym Zakłady Mięsne Henryk Kania zamierzają w dalszym ciągu rozwijać ofertę asortymentową, w tym gamę produktów suchych oraz podsuszanych. Planowane jest także wprowadzenie nowych linii produktowych. Przeprowadzone na zlecenie spółki badania wskazują, że konsumenci oczekują coraz większej gamy smakowej wyrobów wędliniarskich.  Firma zamierza poszerzać swoją ofertę w oparciu o przewagi technologiczne.

- Uruchomione w 2015 roku efektywne linie do plastrowania zdecydowanie zwiększyły nasz potencjał
biznesowy. Wygodne w użyciu plastrowane i pakowane wędliny z logo Henryk Kania oraz Henryk Kania
Maestro zdobywają coraz większe udziały rynkowe – powiedziała Dominika Rąba, członek zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania SA.

- Szynki, kiełbasy czy kabanosy z logiem Henryk Kania są już od dawna znane konsumentom i przez nich
doceniane. Naszym celem jest także istotne zaistnienie w segmencie parówek, gdzie nasz dynamiczny wzrost rozpoczął się w IV kwartale 2015 roku. Mamy wysokie kompetencje produkcyjne i handlowe w każdym segmencie rynku – dodała Dominika Rąba. 

Z opublikowanego przez spółkę raportu wynika, że jedną z najistotniejszych kwestii związanych z jej dalszym rozwojem  jest dalsze skupianie się na nowatorskim podejściu do konfekcjonowania wyrobów wędliniarskich.

- Dynamizacja sposobu życia konsumentów sprawia, że zmieniają się ich gusta i oczekiwania odnośnie kupowanych wyrobów wędliniarskich. Rośnie zapotrzebowanie klientów na możliwość dokonania szybkiego zakupu w samoobsługowych sklepach, zapakowanych, bezpiecznych i gotowych do natychmiastowego spożycia wędlin. Spodziewamy się dalszego dynamicznego rozwoju zwłaszcza segmentu produktów plastrowanych. Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. planują dalsze wprowadzanie, w ramach wszystkich podmiotów współpracujących ze Spółką, innowacyjnych działań mających na celu automatyzację i robotyzację procesów produkcyjnych - czytamy w raporcie. 

Zakłady Mięsne Henryk Kania  nie wykluczają także kolejnych akwizycji. W bieżącym roku "będą dalej kontynuowały proces analizy rynku przetwórstwa mięsnego w kraju i za granicą, pod kątem poszukiwania kolejnych celów akwizycyjnych".

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 222) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.