Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Henryk Kania: Spodziewamy się dynamicznego rozwoju segmentu produktów suchych i plastrowanych

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. opublikowały raport podsumowujący pierwsze półrocze 2017 roku. W sprawozdaniu, poza osiągniętymi wynikami, spółka przedstawiła również swoje plany na kolejne miesiące.

ZM Henryk Kania: Spodziewamy się dynamicznego rozwoju segmentu produktów suchych i plastrowanych
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 31-08-2017, 11:35

Według informacji podanych w raporcie w 2017 roku Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. będą kontynuować współpracę z firmami świadczącymi usługi outsourcingowe w zakresie produkcji, będących właścicielami bardzo nowoczesnych i nowo wybudowanych zakładów przetwórstwa mięsnego. W powyższych zakładach na podstawie umów lokowania produkcji są produkowane wyroby wędliniarskie na zlecenie Emitenta.

- Alokowanie procesu produkcyjnego wyrobów wędliniarskich w posiadanych zakładach przetwórczych pozwala na zwiększanie efektywności operacyjnej poprzez silniejszą specjalizację każdego z posiadanych obiektów. Optymalizacja procesów produkcyjnych bezpośrednio wpływa na zmniejszenie się kosztów operacyjnych, a w konsekwencji na poprawę wypracowywanych przez spółkę poziomów rentowności - napisano w sprawozdaniu. 

W najbliższym roku obrotowym ZM Henryk Kania zamierzają w dalszym ciągu rozwijać gamę oferowanych produktów suchych oraz podsuszanych oraz wprowadzać całkowicie nowe linie produktowe. Przeprowadzone przez firmę badania konsumenckie wykazały, że konsumenci oczekują coraz to większej gamy smakowej wyrobów wędliniarskich.

- Jedną z najistotniejszych kwestii związanych z rozwojem spółki jest dalsze skupianie się na nowatorskim podejściu do konfekcjonowania wyrobów wędliniarskich. Dynamizacja sposobu życia konsumentów sprawia, że zmieniają się ich gusta i oczekiwania odnośnie kupowanych wyrobów wędliniarskich. Rośnie zapotrzebowanie klientów na możliwość dokonania szybkiego zakupu w samoobsługowych sklepach, zapakowanych, bezpiecznych i gotowych do natychmiastowego spożycia wędlin. Spodziewamy się dalszego dynamicznego rozwoju zwłaszcza segmentu produktów suchych i plastrowanych - poinformowała spółka.

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. planują dalsze wprowadzanie, w ramach wszystkich podmiotów współpracujących ze spółką, innowacyjnych działań mających na celu automatyzację i robotyzację procesów produkcyjnych.

- Spółka w 2017 roku będzie nadal prowadzić ogólnopolską kampanię reklamową, której celem będzie zwiększenie rozpoznawalności brandu „Henryk Kania Maestro” na rynku wędliniarskim w Polsce, co z kolei przełoży się na dalsze wzrosty sprzedaży produktów sygnowanych tą marką - podkreślono w raporcie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Henryk Kania RSS ALERT    /    Henryk Kania Maestro RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    rynek wędlin RSS ALERT    /    rynek wędlin w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.