Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Henryk Kania w 2019 chcą zdobywać nowe rynki, także poza Europą

- W 2019 r. zwiększymy udziały sprzedaży zagranicznej, nie tylko poprzez wzrosty sprzedaży w krajach, w których już jesteśmy obecni, ale także poprzez wejście na nowe rynki, także poza Europą - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

ZM Henryk Kania w 2019 chcą zdobywać nowe rynki, także poza Europą
Fot. mat. pras.

Dominika Rąba wskazuje, że 2018 rok był dla ZM Henryk Kania S.A. okresem intensywnego wzrostu związanego ze skuteczną realizacją przyjętej strategii rozwoju produktowego.

- Bardzo istotną rzeczą w tym kontekście był dokonany podział portfolio na określone grupy asortymentowe związane z często niepokrywającymi się z dotychczasowymi kanałami dystrybucji. Dobrym przykładem są przekąski mięsne Henryk Kania Maestro, które należą do bardzo dynamicznie rozwijającej się kategorii, a które mogą być i są dystrybuowane poza typowymi dla wędlin punktami sprzedaży - dodaje.

Rąba przypomina, że na przestrzeni minionych 12 miesięcy firmowe portfolio zostało rozbudowane także o produkty „bez e” i produkty bezglutenowe oraz linię wędlin (parówki z szynki, schab delikatny, polędwica drobiowa w grafice „Kraina Lodu”) stworzoną z myślą o dzieciach sygnowaną logo Disney’a.

- W październiku, ta ostatnia została poszerzona o pasztecik i parówki z szynki, a na opakowaniach pojawiły się postacie z kultowej bajki „Auta”. W zakresie wsparcia sprzedaży produktów stworzonych z myślą o dzieciach, prowadziliśmy intensywne działania edukacyjne i promocyjne w sieciach handlowych, a także działania wizerunkowe w mediach internetowych i drukowanych - dodaje.

W 2018 roku w firmowym portfolio pojawiła się także kolejna nowość – Szynka Ojca.

- Produkt stworzony na bazie tradycyjnej receptury, ręcznie wiązany i wędzony mieszanką drzew owocowych. Utożsamiający w sobie kluczowe wartości dla naszej firmy – czyli tradycję, jakość, historię i rodzinność. Wprowadzeniu Szynki Ojca na rynek towarzyszyły i towarzyszyć będą w 2019 roku szerokie działania reklamowe i PR-owe. Portfolio produktowe Spółki zyskało również nowe smaki kabanosów pod marką Henryk Kania Maestro, a także kolejne produkty plastrowane. Oba segmenty będą w dalszym ciągu intensywnie rozwijane i w najbliższych miesiącach spodziewać się należy kolejnych nowości asortymentowych - dodaje Rąba.

ZM Kania prowadziły również intensywne prace w zakresie opakowań swoich produktów.

- Efektem były zarówno nowe i innowacyjne formy opakowań, jak i redukcja kosztów ponoszonych w związku z pakowaniem wyrobów gotowych. Rozwijaliśmy także współprace cobrandingowe m.in. z takimi markami jak Develey Polska oraz Energylandia - dodaje Rąba.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Dominika Rąba RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    Henryk Kania Maestro RSS ALERT    /    szynki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Mike 2019-01-08 12:04:03
    Henryk Kania w 2018 roku stosował kreatywna ksiegowosc, topiąc ponad 20 milionów złotych w Staropolskich ktore za dlugi i tak nalezały do niego. Spółka jest w watpliwej kondycji finansowej. Widac to w wycenie akcji ktore rok temu były po 2 pln a teraz walcza z progiem 1 PLN. Zadnych relacji inwestorskich, zadnych komunikatów. NIe wiem jak skuteczna miałaby byc to strategia. Ogarnijcie sie zamiast na zlecenie pisac artykuły - nota bene bez wartosci merytorycznej. Pytanie drugie a co z finansowaniem i zadluzeniem firmy???

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.196.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.