Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Henryk Kania z planami eksportowymi wobec linii przekąsek dla kobiet

- Linia "Bez wyrzutów sumienia" wzbudziła duże zainteresowanie podczas targów Anuga 2017, którego efektem są już pierwsze rozmowy handlowe z potencjalnymi kupcami. Najważniejszymi kierunkami eksportowymi będą z pewnością kraje, w których od dłuższego czasu z powodzeniem realizujemy sprzedaż – tj. m.in. Wielka Brytania i Niemcy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A.

ZM Henryk Kania z planami eksportowymi wobec linii przekąsek dla kobiet
Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A.

W listopadzie ZM Henryk Kania wprowadziły do sprzedaży stworzoną specjalnie z myślą o kobietach linię przekąsek drobiowych "Bez wyrzutów sumienia" pod marką Henryk Kania Maestro. (czytaj więcej)

Dominika Rąba przyznaje, że jest jeszcze za wcześnie aby ocenić odbiór nowej linii produktowej przez rynek.

- Początek linii dla kobiet pod marką Henryk Kania Maestro dają dwa produkty – przekąska drobiowa oraz drobiowy baton proteinowy. Pierwszy z nich pojawił się w sklepach zaledwie kilka dni temu, a drugi trafi do sprzedaży niebawem. Odbiór będziemy mogli więc ocenić za kilka tygodni. Podobnie jak w przypadku większości sprzedaży realizowanej przez naszą Spółkę, celujemy przede wszystkim kanał nowoczesny - dodaje.

Wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania przyznaje, że linia dla kobiet wzbudziła duże zainteresowanie ze strony klientów zagranicznych.

- Po raz pierwszy zaprezentowaliśmy ją zagranicznym klientom podczas niedawnych targów Anuga w Kolonii. Wzbudziła duże zainteresowanie, którego efektem są już pierwsze rozmowy handlowe z potencjalnymi kupcami. Najważniejszymi kierunkami eksportowymi będą z pewnością kraje, w których od dłuższego czasu z powodzeniem realizujemy sprzedaż – tj. m.in. Wielka Brytania i Niemcy - dodaje.

Dlaczego linia "Bez wyrzutów sumienia" kierowana jest właśnie do kobiet? Dominika Rąba wskazuje, że statystycznie to właśnie kobiety częściej niż mężczyźni dbają o zdrową i zbilansowaną dietę.

- Dlatego linię „for women” charakteryzuje kilka czynników, istotnych zwłaszcza z ich punktu widzenia. To m.in. wysoka zawartość cennego białka zwierzęcego, które wchłania się znacznie szybciej niż to pochodzenia roślinnego. To także niska zawartość węglowodanów. I wreszcie, co doskonale widać na przykładzie batona proteinowego, wartość kaloryczna. Jeden 25 gramowy baton to tylko 66 kcal. Co więcej, oba produkty powstały w 100 proc. z mięsa drobiowego, co dla żeńskiej części konsumentów również bywa istotne - dodaje.

Przedstawicielka zarządu ZM Henryk Kania zapewnia jednocześnie, że firma nie zapomina o mężczyznach.

- Równolegle z produktami „for women” na sklepowe półki trafiły kabanosy drobiowe z linii Active. I to właśnie ta linia, która niebawem zostanie poszerzona o bardzo innowacyjne pozycje asortymentowe, powinna zainteresować również panów. Zarówno kabanosy, jak i nowości, które uzupełnią wkrótce linię Active, są oficjalnymi produktami piłkarskiej Lotto Ekstraklasy - dodała Dominika Rąba.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Dominika Rąba RSS ALERT    /    przekąski 2017 RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    batony mięsne RSS ALERT    /    eksport mięsa RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Zawiedziona akcjonariuszka 2017-11-23 19:14:25
    To dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze?! Takie świetne perspektywy, takie rozpościerające się rynki zbytu, a kurs akcji od dłuższego czasu osuwa się w dół? I żadna pozytywna wiadomość nie jest w stanie go wywindować. Enigmatyczne transakcje 382 akcjami i jakoś zawsze w kierunku obniżenia bieżącego kursu. Może to by ktoś z firmy skomentował?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.48.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.