Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Henryk Kania zamierza podwoić swoje przychody do 2018 roku

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-04-2015, 10:33
ZM Henryk Kania zamierza podwoić swoje przychody do 2018 roku
Producent wędlin chce podwoić swoje przychody do 2018 roku

Jak wynika z najnowszych badań Instytutu Badania Opinii GfK Polonia, w 2014 roku wędliny paczkowane pod marką Henryk Kania i Henryk Kania Maestro nabyło około 5,7 miliona gospodarstw domowych. Oznacza to, że trafiły do prawie 42 proc. polskich rodzin, co daje wzrost o 11 punktów procentowych w ciągu 6 miesięcy. Spółka zamierza podwoić swoje przychody do 2018 roku.

Głównymi obszarami wzrostu spółki będą: dalszy wzrost sprzedaży produktów Henryk Kania i Henryk Kania Maestro, poszerzenie dystrybucji na rynku lokalnym, intensyfikacja eksportu i wejście na nowe rynki zagraniczne oraz niestandardowe formy promocji mające na celu wzrost świadomości konsumenta na temat wędlin paczkowanych.

Firma wykorzystuje nowoczesny system pakowania, dzięki któremu konsumenci mają pewność, że produkt został odpowiednio przetworzony, był przechowywany we właściwych warunkach i został hermetycznie zamknięty przez producenta bez jakichkolwiek ingerencji z zewnątrz. Między innymi z tego powodu wędliny paczkowane cieszą się dużą popularnością oraz uznaniem konsumentów, nieprzerwanie notując dynamiczny wzrost sprzedaży. Dłużej zachowują bowiem swój smak i świeżość, są także bezpieczniejsze dla zdrowia konsumentów, gdyż zapewniają szereg istotnych informacji zarówno o samym produkcie, jak i warunkach, w jakich został przygotowany.

W 2013 roku wartość polskiego rynku mięs i wędlin przekroczyła poziom 27 mld zł. Konsumenci przeznaczają na zakup wędlin ponad połowę swojego budżetu na produkty mięsne.

W 2014 roku przychody ze sprzedaży ZM Henryk Kania osiągnęły 851,75 mln zł, co oznacza wzrost o 41 proc. w porównaniu do roku 2013. Zysk netto spółki wyniósł 31,77 mln zł i był o 108 proc. wyższy rok do roku.

ZM Henryk Kania to producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Zakłady Henryk Kania są jednym z największych producentów wyrobów wędliniarskich w kraju i oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Spółka realizuje produkcję w zakładach przetwórczych o zdolnościach produkcyjnych na poziomie 240-260 ton na dobę. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto, Real oraz Żabka.

Od marca 2012 r akcje ZM Henryk Kania są notowane na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • lunna 23-04-2015, 10:23:
w Bidronie kupowałam swój ulubiony schab wedzony.Był genialny! ale teraz...oślizgły, mimo długiego terminu przydatności, nie nadaje się do jedzenia bez przegotowania....nachapali się.A ja zrezygnowałam.
  • as 21-04-2015, 15:00:
widac po kursie akcji jak szczury uciekaja skoro jest tak dobrze to kto tak sprzedaje takie ilosci

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH