Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Henryk Kania ze stratą netto prawie 886 mln zł po trzech kwartałach

ZM Henryk Kania w restrukturyzacji opublikowały raport okresowy kwartalny za okres od 1 stycznia do 30 września 2019 roku. Za trzy kwartały 2019 roku spółka odnotowała stratę netto w wysokości 885 912 tys. zł.

ZM Henryk Kania ze stratą netto prawie 886 mln zł po trzech kwartałach

Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 391 927 tys. zł 

Na dzień 30.09.2019 kapitał akcyjny wynosił 6.259 tys. zł. i dzielił się na 125 183 380 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 0,05 zł każda akcja.

Największym akcjonariuszem spółki jest Bahrija Limited, która przez spółkę Bogden posiada 60,41 proc. akcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Henryk Kania RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • xxxx 2019-12-02 09:06:24
    to 865 mln czy tys? tytuł co innego i w tekście co innego
    • Ehm 2019-12-02 11:46:19
      Tysiąc tysięcy to milion, w tresci jest 885 912 tyś, wszystko się zgadza. Geniuszu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.