Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Henryk Kania ze wzrostem sprzedaży i udziałów rynkowych w 2018 roku

Zakłady Mięsne Henryk Kania SA w 2018 roku wypracowały 1,14 mld zł przychodów ze sprzedaży wobec 1,42 mld zł w 2017 roku. Spółka zakończyła 2018 rok 64,4 mln zł zysku netto wobec 53,8 mln zł rok wcześniej.

ZM Henryk Kania ze wzrostem sprzedaży i udziałów rynkowych w 2018 roku
Grzegorz Minczanowski. Fot. ZM Henryk Kania

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 02-05-2019, 13:49

Zysk z działalności operacyjnej ZM Henryk Kania w 2018 r. wyniósł 117,9 mln zł wobec 93,8 mln zł w 2017 r. Zysk netto na 1 akcję zwykłą wyniósł w 2018 r. 51 gr wobec 43 gr w 2017 r.

Spółka zwiększyła zatrudnienie z 822 osób na koniec 2017 roku do 946 na koniec 2018 r.

Jak pisze w liście do akcjonariuszy Grzegorz Minczanowski, prezes zarządu spółki, 2018 rok był dla ZM Henryk Kania S.A. okresem intensywnego wzrostu związanego ze skuteczną realizacją przyjętej strategii rozwoju produktowego.

- Bardzo istotną rzeczą w tym kontekście był dokonany podział portfolio na określone grupy asortymentowe związane z często niepokrywającymi się z dotychczasowymi kanałami dystrybucji. Dzięki tej skutecznie realizowanej strategii, w zeszłym roku po raz kolejny odnotowaliśmy wzrost sprzedaży i rozpoznawalności marki Henryk Kania, a co za tym idzie także zauważalny wzrost udziałów rynkowych - dodaje.

Na przestrzeni minionych 12 miesięcy firmowe portfolio ZM Kania zostało rozbudowane m.in. o produkty,,bez e" i produkty bezglutenowe oraz linię wędlin stworzoną z myślą o dzieciach sygnowaną logo Disneya (,,Kraina Lodu"). W październiku ta ostatnia została poszerzona o dwa nowe produkty, a na opakowaniach pojawiły się postacie z bajki ,,Auta".

- W zakresie wsparcia sprzedaży produktów stworzonych z myślą o dzieciach, prowadziliśmy intensywne działania edukacyjne i promocyjne w sieciach handlowych, a także działania wizerunkowe w mediach internetowych i drukowanych. W 2018 roku w firmowym portfolio pojawiła się także kolejna, bardzo ważna dla nas nowość - Szynka Ojca. Produkt stworzony na bazie tradycyjnej receptury, ręcznie wiązany i wędzony mieszanką ziół owocowych. Portfolio produktowe Spółki zyskało również nowe smaki kabanosów pod marką Henryk Kania Maestro, a także kolejne produkty plastrowane - dodaje Minczanowski.

W ocenie przewodniczącego rady nadzorczej spółki znaczący wpływ na sukces ZM Henryk Kania miały i mają nowoczesne metody produkcji, współpraca z największymi sieciami handlowymi i dyskontowymi w kraju oraz wzrosty w sprzedaży zagranicznej.

- Przypomnę tutaj, że zakłady, w których powstają nasze produkty, tworzą jeden z najnowocześniejszych i największych kompleksów tego typu w kraju. Możemy obecnie
zaobserwować mocne podstawy do dalszego rozwoju Spółki i jej udziału w rynku wędlin paczkowanych, będących jednym z kluczowych elementów portfolio produktowego Zakładów Mięsnych Henryk Kania - dodał.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Henryk Kania RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    wyniki ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    Grzegorz Minczanowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.176.189
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.