REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

ZM Henryk Kania znacząco zwiększają sprzedaż wędlin

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-03-2016, 10:50
ZM Henryk Kania znacząco zwiększają sprzedaż wędlin
ZM Henryk Kania. Fot. Materiały prasowe

Jak wynika z badań instytutu GfK Polonia produkty ZM Henryk Kania, tak występujące pod marką Henryk Kania, jak i Henryk Kania Maestro, w ubiegłym roku zwiększyły swój udział w stosunku do roku 2014. Co ciekawe firma największe wzrosty notuje w sprzedaży kabanosów, szynek oraz kiełbas tradycyjnych.

REKLAMA

Z analizy Gfk Polonia wynika, że wartość całego rynku wędlin w zakupach gospodarstw domowych w Polsce w roku ubiegłym wyniosła ponad 14 mld zł. Produkty pod markami Henryk Kania i Henryk Kania Maestro trafiły do blisko 7,5 miliona gospodarstw domowych, czyli do 55 proc. polskich domów. To więcej o ok. milion gospodarstw w stosunku do roku 2014.

Najbardziej dynamicznym segmentem w wędlinach, który jako jedyny przyciągnął nowych nabywców rok do roku, są kabanosy. Te produkowane przez ZM Kania notują relatywnie szybszy wzrost liczby nabywców niż cały segment kabanosów. W 2015 roku trafiły do ponad 3,2 miliona gospodarstw domowych, a ich sprzedaż wzrosła o ponad 10 proc. rok do roku – wynika Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Produkty ZM Henryk Kania zwiększyły liczbę nabywców także w innych segmentach, chociaż te nie zyskały nowych nabywców.

– Świadczy to o coraz większym zainteresowaniu naszą marką i rosnącej jej sile. Wzrastająca sprzedaż naszych wędlin pokazuje także, że z powodzeniem trafiamy w gusta smakowe konsumentów oraz że podoba im się przyjęta przez nas koncepcja marketingowa.– zauważa Dominika Rąba z zarządu ZM Henryk Kania.

Przypomnijmy, że w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Rąba zwracała uwagę, iż ZM Henryka Kania zamierzają w dalszym ciągu rozwijać współpracę  z kontrahentami, u których konsumenci mogą zakupić produkty firmy. 

- Podejmujemy również działania, aby pozyskiwać te obszary rynku, na których jesteśmy jeszcze nieobecni – czy to w zakresie poszczególnych sieci handlowych oraz sfer handlu tradycyjnego, jak również w zakresie poszczególnych grup asortymentowych u konkretnych partnerów handlowych. Nasza sprzedaż będzie również rosła ze względu na wzrost mocy produkcyjnych i szeroką promocję w obszarze parówek oraz wędlin plastrowanych - mówiła Dominika Rąba w styczniu tego roku (więcej: www.portalspozywczy.pl/mieso/artykuly/dominika-raba-czlonek-zarzadu-zm-henryk-kania-wywiad,124255.html). 

ZM Henryk Kania są producentem wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku. Zakłady oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami produktów firmy są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 826) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 773 567)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH