Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Herman wprowadza na rynek nowy koncept łączący sprzedaż wędlin z gastronomią

ZM Herman, planują w 2011 r. nadal powiększać sieć sklepów firmowych, dalsze lokalizacje delikatesów sieci franczyzowej Bieszczadzkie Specjały oraz budowę placówek w nowej koncepcji łączącej sprzedaż wędlin z gastronomią.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 15-02-2011, 22:14

Zakłady Mięsne Herman posiadają obecnie sieć ponad 40 sklepów firmowych zlokalizowanych w województwach: podkarpackim, małopolskim, lubelskim i śląskim. Od 2009 roku firma prowadzi sklepy franczyzowe pod logo Bieszczadzkie Specjały.

Spółka po IV kwartale 2010 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 47.287 tys. zł przy poniesionych kosztach na sprzedaży 37.783 tys. zł., w wyniku czego zanotowała zysk brutto ze sprzedaży w wysokości 9.504 tys. zł.

W IV kwartale 2010 r. ZM Herman rozwijały sprzedaż produktów w sklepach sieci Real oraz w sieci Lewiatan na terenie Górnego i Dolnego Śląska. Według firmy te dwa kanały dystrybucji spowodowały większy udział w sprzedaży i wpływają pozytywnie na osiągane wyniki finansowe.

Zakłady Mięsne Herman powstały w styczniu 1996 roku jako spółka cywilna w Kielnarowej koło Tyczyna w województwie podkarpackim. W styczniu 2007 roku firma przekształciła się w spółkę akcyjną.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

  • taurus 2011-02-16 08:41:58
    jaki zysk wypracaowała? Chyba stratę w wysokości 1,2mln. raport roczny na stronie hermana opublikowany.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.