Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Kania: parówki istotnym elementem strategii rozwoju. Będą kolejne innowacje

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-11-2016, 14:58
ZM Kania: parówki istotnym elementem strategii rozwoju. Będą kolejne innowacje
Fot. Materiały prasowe

Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania, zdradza, że parówki są istotnym elementem strategii rozwoju. Z tego też powodu firma pracuje nad kolejnymi innowacjami.

W rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba zwraca uwagę, że na rynku wędlin paczkowanych, parówki i serdelki notują udziały wartościowe na poziomie ponad 20 proc.,a w sprzedaży wolumenowej aż 29 proc.

- Te wartości stale rosną, dlatego parówki zaraz obok kabanosów, są najszybciej rozwijającym się segmentem i – co za tym idzie – bardzo perspektywicznym - mówi wiceprezes ZM Henryk Kania.

Dodaje również, że parówki z grupy ekonomicznej mają za zadanie przede wszystkim przyciągnąć niższą ceną i to na nią uwagę w pierwszej kolejności zwracają klienci. Z kolei w przypadku parówek „z wyższej półki”, kupujący wagę przywiązują przede wszystkim do składu i jakości.

- To właśnie jakość parówek i ich skład najbardziej ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat. Dzięki temu, większość konsumentów słusznie nie utożsamia już parówek z najtańszym produktem niskiej jakości. Widzą, że wielokrotnie ma on wyższą mięsność niż niejedna kiełbasa czy wędlina, zwłaszcza w przypadku parówek z szynki, w których zawartość mięsa przekracza 90 proc. Polacy chętnie kupują parówki swoim dzieciom, co jest najlepszym dowodem na pozytywną zmianę postrzegania tego produktu - mówi Rąbą.

Przyznaje również, że parówki zajmują istotne miejsce w strategii spółki i dlatego firma zamierza w dalszym ciągu rozwijać ten segment. 

- Dla naszej firmy, jako jednego z liderów polskiego rynku mięsnego, parówki są istotnym elementem strategii rozwoju. Będziemy więc rozwijać naszą ofertę w tym segmencie o innowacyjne i pionierskie propozycje. Pozwolą nam na zwiększenie wartości i wolumenu sprzedaży, a konsumentom na poznanie produktu w nowych, ciekawych odsłonach - wyjaśnia Dominika Rąba, wiceprezes zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.