REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

ZM Kania: parówki istotnym elementem strategii rozwoju. Będą kolejne innowacje

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-11-2016, 14:58
ZM Kania: parówki istotnym elementem strategii rozwoju. Będą kolejne innowacje
Fot. Materiały prasowe

Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania, zdradza, że parówki są istotnym elementem strategii rozwoju. Z tego też powodu firma pracuje nad kolejnymi innowacjami.

REKLAMA

W rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba zwraca uwagę, że na rynku wędlin paczkowanych, parówki i serdelki notują udziały wartościowe na poziomie ponad 20 proc.,a w sprzedaży wolumenowej aż 29 proc.

- Te wartości stale rosną, dlatego parówki zaraz obok kabanosów, są najszybciej rozwijającym się segmentem i – co za tym idzie – bardzo perspektywicznym - mówi wiceprezes ZM Henryk Kania.

Dodaje również, że parówki z grupy ekonomicznej mają za zadanie przede wszystkim przyciągnąć niższą ceną i to na nią uwagę w pierwszej kolejności zwracają klienci. Z kolei w przypadku parówek „z wyższej półki”, kupujący wagę przywiązują przede wszystkim do składu i jakości.

- To właśnie jakość parówek i ich skład najbardziej ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat. Dzięki temu, większość konsumentów słusznie nie utożsamia już parówek z najtańszym produktem niskiej jakości. Widzą, że wielokrotnie ma on wyższą mięsność niż niejedna kiełbasa czy wędlina, zwłaszcza w przypadku parówek z szynki, w których zawartość mięsa przekracza 90 proc. Polacy chętnie kupują parówki swoim dzieciom, co jest najlepszym dowodem na pozytywną zmianę postrzegania tego produktu - mówi Rąbą.

Przyznaje również, że parówki zajmują istotne miejsce w strategii spółki i dlatego firma zamierza w dalszym ciągu rozwijać ten segment. 

- Dla naszej firmy, jako jednego z liderów polskiego rynku mięsnego, parówki są istotnym elementem strategii rozwoju. Będziemy więc rozwijać naszą ofertę w tym segmencie o innowacyjne i pionierskie propozycje. Pozwolą nam na zwiększenie wartości i wolumenu sprzedaży, a konsumentom na poznanie produktu w nowych, ciekawych odsłonach - wyjaśnia Dominika Rąba, wiceprezes zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania.

 

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (32 845) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH