Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Kania wprowadzają kabanosy w nowej gramaturze i opakowaniu

Trzy warianty smakowe kabanosów w nowej gramaturze, zapakowane w pionierskie na skalę branży mięsnej opakowanie – to nowość od Zakładów Mięsnych Henryk Kania z Pszczyny.

ZM Kania wprowadzają kabanosy w nowej gramaturze i opakowaniu
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 30-08-2016, 13:21

Nowością są kabanosy Maestro 60 g w trzech wariantach smakowych: klasycznym, bekonowym i paprykowym.

Innowacją na skalę polskiej branży mięsnej jest opakowanie nowego produktu. Nie jest to bowiem typowe, stosowane do tej pory „otwórz-zamknij”, tylko jego modyfikacja. Gwarantuje prostsze i skuteczniejsze zamykanie i otwieranie. Dzięki temu rozwiązaniu, kabanosy zachowują swój smak i aromat przez długi czas, a konsument może je bez obaw przechowywać w pierwotnym opakowaniu. 

Kabanosy są najdynamiczniej rosnącym segmentem w kategorii wędlin, który jako jedyny przyciągnął nowych nabywców rok do roku (2014 vs 2015).

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

kabanosy RSS ALERT    /    ZM Henryk Kania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.209.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.