Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Łmeat-Łuków: Zwiększamy obecność we wszystkich kanałach dystrybucji

  • Autor: portaspozywyczy.pl
  • Data: 12-06-2017, 14:49
ZM Łmeat-Łuków: Zwiększamy obecność we wszystkich kanałach dystrybucji
Irena Grzesiak, prezes zarządu ZM "Łmeat-Łuków", fot. mat. pras.

- Rok 2017 to okres istotnych zmian w działalności Zakładów Mięsnych Łuków – rozpoczęliśmy procedurę połączenia z Zakładami Mięsnymi Henryka Stokłosy Sp. z o.o. w Śmiłowie. Oprócz tego kontynuujemy proces rebrandingu i intensywnie rozwijamy portfolio wysokogatunkowych wędlin i konserw - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Irena Grzesiak, prezes zarządu Zakładów Mięsnych "Łmeat-Łuków",

Prezes Zakładów Mięsnych "Łmeat-Łuków" uważa, że połączenie z Zakładami Mięsnymi Henryka Stokłosy Sp. z o.o. w Śmiłowie wchodzącymi w skład Grupy Kapitałowej Henryka Stokłosy i ich specjalizacja zwiększą efektywność działalności i innowacyjności produkcji. (czytaj więcej)

- Pozwoli to także na stworzenie bardziej atrakcyjnej oferty produktowej. Oprócz tego kontynuujemy proces rebrandingu,  intensywnie rozwijamy portfolio wysokogatunkowych wędlin i konserw. Promujemy nowe serie produktowe: GoldenCan i linię wzbogaconych wołowiną wędlin BEEFin. W bieżącym roku szczególny nacisk kładziemy także na zwiększenie dostępności naszych produktów, dlatego podejmujemy działania intensyfikujące naszą obecność we wszystkich kanałach dystrybucyjnych - dodaje.

GoldenCan to wprowadzona na rynek w marcu 2017 r. seria konserw, którą tworzą szynka, schab, karczek, łopatka i boczek.

- Każdy produkt to 96 proc. wyselekcjonowanego mięsa w kawałkach, otoczonego aromatyczną galaretką. Przygotowana bez dodatku glutaminianu, fosforanów, sztucznych barwników linia GoldenCan udowadnia, że taki rodzaj produktu jak konserwy nie jest zarezerwowany jedynie na wyjazdy czy biwaki, ale może stanowić idealny substytut wędlin dorównując im, a nawet przewyższając walorami smakowymi - dodaje prezes Grzesiak.

Prezes Grzesiak uzupełnia, że produkty z linii GoldenCan skierowane są do świadomego, czytającego etykiety konsumenta, który lubi nowości i eksperymenty kulinarne.

- Kluczowym kanałem dystrybucji dla tej linii są sieci handlowe. To w tym kanale kupuje najbardziej świadomy, nowoczesny klient, który sam dokonuje przemyślanych zakupów, zapoznając się z treścią etykiety. Oprócz tego GoldenCan trafia do sklepów detalicznych, w których konserwy polecane są przez zaufanego sprzedawcę. Seria GoldenCan dostępna jest także w sieci sklepów firmowych - dodaje.

Prezes ZM "Łmeat-Łuków" zauważa, że także w kategorii konserw konsumenci zwracają uwagę na jakość, co kiedyś nie miało miejsca lub było wartością drugorzędną.

- Jeszcze kilka lat temu głównym argumentem skłaniającym do zakupu była cena. Dziś konsument poszukuje jakości, także w przypadku tej kategorii produktu. Cieszy nas to bardzo, bo nasza oferta jest bardzo bogata w wysoko mięsne konserwy, czego przykładem jest wspomniana wcześniej nowa linia GoldenCan, a także produkowane przez nas od wielu lat konserwy z serii ekstra, których mięsność oscyluje wokół 90 proc.. W przypadku konserw tak wysoka mięsność to nadal rzadkość na rynku. W ostatnim czasie konserwy z Łukowa z linii ekstra zostały odznaczone certyfikatem QAFP - dodała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH