Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Łmeat-Łuków: Zwiększamy obecność we wszystkich kanałach dystrybucji

  • Autor: portaspozywyczy.pl
  • Data: 12-06-2017, 14:49
ZM Łmeat-Łuków: Zwiększamy obecność we wszystkich kanałach dystrybucji
Irena Grzesiak, prezes zarządu ZM "Łmeat-Łuków", fot. mat. pras.

- Rok 2017 to okres istotnych zmian w działalności Zakładów Mięsnych Łuków – rozpoczęliśmy procedurę połączenia z Zakładami Mięsnymi Henryka Stokłosy Sp. z o.o. w Śmiłowie. Oprócz tego kontynuujemy proces rebrandingu i intensywnie rozwijamy portfolio wysokogatunkowych wędlin i konserw - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Irena Grzesiak, prezes zarządu Zakładów Mięsnych "Łmeat-Łuków",

Prezes Zakładów Mięsnych "Łmeat-Łuków" uważa, że połączenie z Zakładami Mięsnymi Henryka Stokłosy Sp. z o.o. w Śmiłowie wchodzącymi w skład Grupy Kapitałowej Henryka Stokłosy i ich specjalizacja zwiększą efektywność działalności i innowacyjności produkcji. (czytaj więcej)

- Pozwoli to także na stworzenie bardziej atrakcyjnej oferty produktowej. Oprócz tego kontynuujemy proces rebrandingu,  intensywnie rozwijamy portfolio wysokogatunkowych wędlin i konserw. Promujemy nowe serie produktowe: GoldenCan i linię wzbogaconych wołowiną wędlin BEEFin. W bieżącym roku szczególny nacisk kładziemy także na zwiększenie dostępności naszych produktów, dlatego podejmujemy działania intensyfikujące naszą obecność we wszystkich kanałach dystrybucyjnych - dodaje.

GoldenCan to wprowadzona na rynek w marcu 2017 r. seria konserw, którą tworzą szynka, schab, karczek, łopatka i boczek.

- Każdy produkt to 96 proc. wyselekcjonowanego mięsa w kawałkach, otoczonego aromatyczną galaretką. Przygotowana bez dodatku glutaminianu, fosforanów, sztucznych barwników linia GoldenCan udowadnia, że taki rodzaj produktu jak konserwy nie jest zarezerwowany jedynie na wyjazdy czy biwaki, ale może stanowić idealny substytut wędlin dorównując im, a nawet przewyższając walorami smakowymi - dodaje prezes Grzesiak.

Prezes Grzesiak uzupełnia, że produkty z linii GoldenCan skierowane są do świadomego, czytającego etykiety konsumenta, który lubi nowości i eksperymenty kulinarne.

- Kluczowym kanałem dystrybucji dla tej linii są sieci handlowe. To w tym kanale kupuje najbardziej świadomy, nowoczesny klient, który sam dokonuje przemyślanych zakupów, zapoznając się z treścią etykiety. Oprócz tego GoldenCan trafia do sklepów detalicznych, w których konserwy polecane są przez zaufanego sprzedawcę. Seria GoldenCan dostępna jest także w sieci sklepów firmowych - dodaje.

Prezes ZM "Łmeat-Łuków" zauważa, że także w kategorii konserw konsumenci zwracają uwagę na jakość, co kiedyś nie miało miejsca lub było wartością drugorzędną.

- Jeszcze kilka lat temu głównym argumentem skłaniającym do zakupu była cena. Dziś konsument poszukuje jakości, także w przypadku tej kategorii produktu. Cieszy nas to bardzo, bo nasza oferta jest bardzo bogata w wysoko mięsne konserwy, czego przykładem jest wspomniana wcześniej nowa linia GoldenCan, a także produkowane przez nas od wielu lat konserwy z serii ekstra, których mięsność oscyluje wokół 90 proc.. W przypadku konserw tak wysoka mięsność to nadal rzadkość na rynku. W ostatnim czasie konserwy z Łukowa z linii ekstra zostały odznaczone certyfikatem QAFP - dodała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.