REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

ZM Nowak mają nowe logo i strategię dla marki Nowak

  • Autor: pr
  • Data: 13-12-2012, 20:17
ZM Nowak mają nowe logo i strategię dla marki Nowak
Nowe logo firmy Nowak

Nowa identyfikacja, a co za tym idzie również strategia marki Nowak to świadectwo zmian, które w najbliższym, 2013 roku czekają Firmę. W związku z jej rozwojem jak i celami biznesowymi na nadchodzący rok po ponad 20 latach Zarząd podjął decyzję o odświeżeniu wizerunku - nie tylko znaku firmowego, ale również kluczowej filozofii biznesu.

REKLAMA

- Dla firmy Nowak logotyp to dużo więcej, niż obraz. To synonim określonych wartości, historii, godło przyszłości. Dlatego tak istotne było, by nowy znak odzwierciedlał to, co dla nas najważniejsze: otwartość i poszukiwanie inspiracji, siłę, odwagę i waleczność zamknięte w sylwetce byka, czas bogaty w doświadczenia i „gorącą krew" która płynie w naszych sercach napędzając do działania - mówi prezes zarządu Zbigniew Nowak.

Nowa identyfikacja marki nie odcina się od dotychczasowej, a wykorzystuje jej cechy generyczne przenosząc je do nowej, lżejszej i bardziej dynamicznej formy. Rozpoczęta na jesieni 2012 roku zmiana systemu identyfikacji wizualnej obejmuje lifting logotypu, elementów graficznych oraz całościowej identyfikacji. Projekt wdrażany będzie sukcesywnie na różnych nośnikach od początku 2013 roku.

Kluczowe zmiany logotypu to: usunięcie napisu „Zakłady mięsne", odświeżenie sylwetki byka, podkreślenie daty rozpoczęcia działalności oraz podsycenie barw. Całość stanowi czytelną i sugestywną ilustrację kondycji firmy i zmian jakie w niej zachodzą.

Za kreację nowej identyfikacji odpowiada agencja Be7 a koncept strategiczny opracował Dział Marketingu firmy Nowak.

Zakłady Mięsne Nowak działają od 1991 roku. Firma z uwagi na wciąż rosnące wymagania klientów oraz wymogi Unii Europejskiej, ciągle modernizuje park maszynowy stawiając na przetwórstwo i rozwój produktów. Dzięki temu firma stała się jednym z najnowocześniejszych zakładów mięsnych w województwie pomorskim.

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • była pracowniczka 07-05-2013, 20:36:
Na logo kasa jest ale na docenienie wieloletnich pracowników nie ma !!! Pracownicy zapindalają po 60 do 70 godzin tygodniowo za najniższą krajową !!!!! Panie Nowak opamiętaj się bo sam staniesz za ladą !!!!
  • P2 08-03-2013, 20:21:
Czy w tej nowej strategii mieszczą się zwroty towaru ze sklepów do ponownego przerobu, czytaj VIOLA?
  • MSZ 19-12-2012, 09:43:
Pod każdym takim postem pokazują się takie same komentarze, które udowadniają tylko, że ludzie nie wiedzą na czym polegają takie zmiany... Zmiana logo nie ma zdziałać żadnych cudów. Logo to tylko jeden z wielu elementów identyfikacji wizualnej i szeroko pojętego wizerunku firmy. Każda mądra i rozwijająca się firma co jakiś czas odświeża swój wizerunek i tyle.

@kazunda - wydaje się oczywiste, że litery W i A mają zewnętrzne krawędzie równoległe, ale radzę się dobrze temu przyjrzeć w różnych krojach ;)

Zobacz wszystkie komentarze (7)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH