Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Silesia rozszerzą ofertę o produkty bezmięsne - wideo

Zdaniem Krzysztofa Woźnicy, prezesa Zakładów Mięsnych Silesia, trend czystej etykieta nabiera coraz większego znaczenia. Firmy mięsne dostosowują swoją ofertę do rosnących wymagań konsumentów. ZM Silesia także pracują nad kolejnym projektem - będą to produkty bezmięsne.

ZM Silesia rozszerzą ofertę o produkty bezmięsne - wideo
Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia. Fot. PTWP

Krzysztof Woźnica podkreśla, że trend czystej etykiety nabrał na dynamice w ciągu ostatnich dwóch lat. Jest grupa konsumentów, dla której ma on znaczenie, jednak nadal dotyczy przede wszystkim produktów z wyższej półki cenowej.

- Mamy bardzo dużą grupę konsumentów, dla których relacja jakości do ceny ma kluczowe znaczenie. Nie są gotowi, aby za produkt z tzw. czystą etykietą i zazwyczaj z większą mięsnością (...) w więcej zapłacić - zauważa Woźnica.

Jak zdradza, Zakłady Mięsne Silesia pracują nad kolejnym nowościami asortymentowymi. Będą to produkty bezmięsne. Na sklepowe półki mają trafić na początku lipca. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wędliny bezmięsne RSS ALERT    /    czysta etykieta RSS ALERT    /    Krzysztof Woźnica RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Silesia RSS ALERT    /    ZM Silesia RSS ALERT    /    EEC 2016 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.192.92
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.