Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Warmia: Dostawcy wołowiny nie zawsze potrafią zachować jakość

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2017, 13:45
ZM Warmia: Dostawcy wołowiny nie zawsze potrafią zachować jakość
Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”. Fot. ZM "Warmia"

- Dostawcy wołowiny nie zawsze umieją zachować jakość i powtarzalność wołowiny. Jest to jeden z decydujących aspektów, który ma wpływ na rodzaj wybieranego mięsa. Świadomy klient jest w stanie zapłacić więcej za wołowinę, ale musi mieć zagwarantowaną jakość i powtarzalność produktu, a to już nasza rola - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”.

Bartosz Jankowiak uważa, że odpowiedzią na niskie spożycie wołowiny w Polsce powinna być przede wszystkim edukacja konsumentów.

- Uważamy, że sprzedaż wołowiny będzie wzrastać, ale ważną rolę będą odgrywali producenci, którzy będą inwestować w kampanie edukacyjne poświęcone wołowinie. Konsumenci boją się wołowiny, uważają, że jest ona trudna w przygotowaniu. Dostawcy wołowiny nie zawsze umieją zachować jakość i powtarzalność wołowiny. Jest to jeden z decydujących aspektów, który ma wpływ na rodzaj wybieranego mięsa. Świadomy klient jest w stanie zapłacić więcej za wołowinę, ale musi mieć zagwarantowaną jakość i powtarzalność produktu, a to już nasza rola - dodaje.

ZM Warmia widzą przyszłość w wołowinie i chcą eksplorować w szczególności niszę produktów z wołowiny dojrzewającej.

- Coraz popularniejszy prozdrowotny styl życia przyczynił się do wprowadzenia przez nas na rynek linii produktów z wołowiny dojrzewającej „Sztuka mięsa”. Ważnym aspektem było również rosnące zainteresowanie wołowiną dojrzewającą w Steakowniach. Dzięki temu wykorzystaliśmy niszę na rynku i chcemy ten segment rozwinąć na większą skalę. Nasze Rib eye’e  i  T-bony są w stałej sprzedaży w Selgros – Giełda Praska w dojrzewającej komorze w odpowiednich warunkach wilgotności i temperaturze - dodaje.

ZM Warmia rozwijają także obecność w kanale HoReCa i eksporcie.

- Chcemy rozwijać ten kanał, aby był dostępny nie tylko dla lokalnych konsumentów, ale także gości i turystów przebywający w naszym regionie w hotelach i restauracjach. Jest to możliwe dzięki nowej linii „Sztuka Mięsa”. Produkty Warmii również trafiają na eksport. Posiadamy certyfikat BRC, który umożliwia nam eksport do wielu krajów. Nasze produkty trafiają m.in. do Wielkiej Brytanii, Irlandii, na Litwę  i  do Holandii - mówi Jankowiak.

Zakłady Mięsne „Warmia” położone są w północno-wschodniej Polsce, w miejscowości Biskupiec, ok. 40 kilometrów od Olsztyna. Z firmy rodzinnej, założonej w 1988 roku, "Warmia" rozwinęła się do przedsiębiorstwa, w którym obecnie zatrudnionych jest ok. 750 osób. Zakład uboju przetwarza do 220 szt. bydła i do 2500 szt. trzody tygodniowo. W zakładzie przetwórstwa i rozbioru produkuje się do 400 ton wędlin i do 1800 ton mięsa miesięcznie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH