Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Warmia: Dostawcy wołowiny nie zawsze potrafią zachować jakość

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2017, 13:45
ZM Warmia: Dostawcy wołowiny nie zawsze potrafią zachować jakość
Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”. Fot. ZM "Warmia"

- Dostawcy wołowiny nie zawsze umieją zachować jakość i powtarzalność wołowiny. Jest to jeden z decydujących aspektów, który ma wpływ na rodzaj wybieranego mięsa. Świadomy klient jest w stanie zapłacić więcej za wołowinę, ale musi mieć zagwarantowaną jakość i powtarzalność produktu, a to już nasza rola - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”.

Bartosz Jankowiak uważa, że odpowiedzią na niskie spożycie wołowiny w Polsce powinna być przede wszystkim edukacja konsumentów.

- Uważamy, że sprzedaż wołowiny będzie wzrastać, ale ważną rolę będą odgrywali producenci, którzy będą inwestować w kampanie edukacyjne poświęcone wołowinie. Konsumenci boją się wołowiny, uważają, że jest ona trudna w przygotowaniu. Dostawcy wołowiny nie zawsze umieją zachować jakość i powtarzalność wołowiny. Jest to jeden z decydujących aspektów, który ma wpływ na rodzaj wybieranego mięsa. Świadomy klient jest w stanie zapłacić więcej za wołowinę, ale musi mieć zagwarantowaną jakość i powtarzalność produktu, a to już nasza rola - dodaje.

ZM Warmia widzą przyszłość w wołowinie i chcą eksplorować w szczególności niszę produktów z wołowiny dojrzewającej.

- Coraz popularniejszy prozdrowotny styl życia przyczynił się do wprowadzenia przez nas na rynek linii produktów z wołowiny dojrzewającej „Sztuka mięsa”. Ważnym aspektem było również rosnące zainteresowanie wołowiną dojrzewającą w Steakowniach. Dzięki temu wykorzystaliśmy niszę na rynku i chcemy ten segment rozwinąć na większą skalę. Nasze Rib eye’e  i  T-bony są w stałej sprzedaży w Selgros – Giełda Praska w dojrzewającej komorze w odpowiednich warunkach wilgotności i temperaturze - dodaje.

ZM Warmia rozwijają także obecność w kanale HoReCa i eksporcie.

- Chcemy rozwijać ten kanał, aby był dostępny nie tylko dla lokalnych konsumentów, ale także gości i turystów przebywający w naszym regionie w hotelach i restauracjach. Jest to możliwe dzięki nowej linii „Sztuka Mięsa”. Produkty Warmii również trafiają na eksport. Posiadamy certyfikat BRC, który umożliwia nam eksport do wielu krajów. Nasze produkty trafiają m.in. do Wielkiej Brytanii, Irlandii, na Litwę  i  do Holandii - mówi Jankowiak.

Zakłady Mięsne „Warmia” położone są w północno-wschodniej Polsce, w miejscowości Biskupiec, ok. 40 kilometrów od Olsztyna. Z firmy rodzinnej, założonej w 1988 roku, "Warmia" rozwinęła się do przedsiębiorstwa, w którym obecnie zatrudnionych jest ok. 750 osób. Zakład uboju przetwarza do 220 szt. bydła i do 2500 szt. trzody tygodniowo. W zakładzie przetwórstwa i rozbioru produkuje się do 400 ton wędlin i do 1800 ton mięsa miesięcznie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.