Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Warmia: Dostrzegamy ogromny potencjał na rynku wołowiny

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-11-2017, 10:16
ZM Warmia: Dostrzegamy ogromny potencjał na rynku wołowiny
Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”. Fot. ZM "Warmia"

- Dostrzegamy ogromny potencjał na rynku wołowiny. Dlatego chcemy skupić się na produkcji wysokogatunkowych mięs dojrzewających, steków, burgerów i mięs kulinarnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”.

Zakłady Mięsne „Warmia” położone są w północno-wschodniej Polsce, w miejscowości Biskupiec, ok. 40 kilometrów od Olsztyna. Z firmy rodzinnej, założonej w 1988 roku, "Warmia" rozwinęła się do przedsiębiorstwa, w którym obecnie zatrudnionych jest ok. 750 osób. Zakład uboju przetwarza do 220 szt. bydła i do 2500 szt. trzody tygodniowo. W zakładzie przetwórstwa i rozbioru produkuje się do 400 ton wędlin i do 1800 ton mięsa miesięcznie.

Jak mówi Bartosz Jankowiak, Zakłady Mięsne "Warmia" planują dalsze zwiększanie mocy produkcyjnych, a także uruchomienie nowych linii produkcyjnych.

- Dostrzegamy ogromny potencjał na rynku wołowiny. Dlatego chcemy skupić się na produkcji wysokogatunkowych mięs dojrzewających, steków, burgerów i mięs kulinarnych. Celem jest także dywersyfikacja kanałów sprzedaży, skierowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, w tym HoReCa. Jednocześnie rozwijamy ofertę produktów typu convenience food - mówi.

ZM "Warmia" opierają swoją sprzedaż na trzech głównych kanałach dystrybucji: sklepach spożywczych, hurtowniach i sieciach handlowych.

- Oparcie sprzedaży na tych trzech kanałach jest bardzo bezpieczne, zapewnia płynność finansową i komunikację z konsumentami. Dawniej sprzedaż wykonywaliśmy głownie przez sieć sklepów firmowych, którymi wciąż dysponujemy. Jednocześnie docieramy do klientów poprzez Steakownie – sieć restauracji/sklepów, w których podstawą menu są steki i burgery wołowe. Klienci mogą zjeść na miejscu gotowe danie albo kupić świeże mięso i przygotować potrawę samodzielnie w domu - dodaje Jankowiak.

Obecnie w asortymencie ZM "Warmia" znajduje się ok. 100 produktów.

- Skupiamy się na wzroście sprzedaży naszych wiodących linii produktów, takich jak „Warmińska Wędzarnia”, „Wyroby Kruche” oraz „Wyroby Długodojrzewające” czy linia wyrobów wołowych. W ofercie mamy także wyroby podrobowe: kaszanki czy pasztety. Oferta jest zróżnicowana, aby każdy z klientów mógł znaleźć coś dla siebie - dodaje Jankowiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.