Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZM Warmia: Dostrzegamy ogromny potencjał na rynku wołowiny

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-11-2017, 10:16
ZM Warmia: Dostrzegamy ogromny potencjał na rynku wołowiny
Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”. Fot. ZM "Warmia"

- Dostrzegamy ogromny potencjał na rynku wołowiny. Dlatego chcemy skupić się na produkcji wysokogatunkowych mięs dojrzewających, steków, burgerów i mięs kulinarnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”.

Zakłady Mięsne „Warmia” położone są w północno-wschodniej Polsce, w miejscowości Biskupiec, ok. 40 kilometrów od Olsztyna. Z firmy rodzinnej, założonej w 1988 roku, "Warmia" rozwinęła się do przedsiębiorstwa, w którym obecnie zatrudnionych jest ok. 750 osób. Zakład uboju przetwarza do 220 szt. bydła i do 2500 szt. trzody tygodniowo. W zakładzie przetwórstwa i rozbioru produkuje się do 400 ton wędlin i do 1800 ton mięsa miesięcznie.

Jak mówi Bartosz Jankowiak, Zakłady Mięsne "Warmia" planują dalsze zwiększanie mocy produkcyjnych, a także uruchomienie nowych linii produkcyjnych.

- Dostrzegamy ogromny potencjał na rynku wołowiny. Dlatego chcemy skupić się na produkcji wysokogatunkowych mięs dojrzewających, steków, burgerów i mięs kulinarnych. Celem jest także dywersyfikacja kanałów sprzedaży, skierowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, w tym HoReCa. Jednocześnie rozwijamy ofertę produktów typu convenience food - mówi.

ZM "Warmia" opierają swoją sprzedaż na trzech głównych kanałach dystrybucji: sklepach spożywczych, hurtowniach i sieciach handlowych.

- Oparcie sprzedaży na tych trzech kanałach jest bardzo bezpieczne, zapewnia płynność finansową i komunikację z konsumentami. Dawniej sprzedaż wykonywaliśmy głownie przez sieć sklepów firmowych, którymi wciąż dysponujemy. Jednocześnie docieramy do klientów poprzez Steakownie – sieć restauracji/sklepów, w których podstawą menu są steki i burgery wołowe. Klienci mogą zjeść na miejscu gotowe danie albo kupić świeże mięso i przygotować potrawę samodzielnie w domu - dodaje Jankowiak.

Obecnie w asortymencie ZM "Warmia" znajduje się ok. 100 produktów.

- Skupiamy się na wzroście sprzedaży naszych wiodących linii produktów, takich jak „Warmińska Wędzarnia”, „Wyroby Kruche” oraz „Wyroby Długodojrzewające” czy linia wyrobów wołowych. W ofercie mamy także wyroby podrobowe: kaszanki czy pasztety. Oferta jest zróżnicowana, aby każdy z klientów mógł znaleźć coś dla siebie - dodaje Jankowiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 126) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH