Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZMW Kaminiarz: Chcemy rozwijać linię suszonych przekąsek mięsnych

- Jerky, czyli produkt wzorowany na kultowych amerykańskich przekąskach, weszły do sprzedaży w trzecim kwartale 2017 roku i zdają bardzo dobrze testy smakowe, a sprzedaż powoli się rozwija. Patrzymy na tą kategorię długoterminowo. Mamy pomysły, jak tę linię suszonych produktów rozwijać - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Przymencki dyrektor ds. produkcji ZMW Kaminiarz.

ZMW Kaminiarz: Chcemy rozwijać linię suszonych przekąsek mięsnych
Tomasz Przymencki dyrektor ds. produkcji ZMW Kaminiarz, fot. Kaminiarz

W ocenie Tomasza Przymenckiego kluczowym wydarzeniem dla ZMW Kaminiarz w 2017 roku było wejście w kategorię mięsnych przekąsek.

- Wprowadziliśmy na rynek przekąskę wzorowaną na kultowych amerykańskich przekąskach typu Jerky. To projekt, nad którym pracowaliśmy dłuższy czas, niejako przy okazji głównego biznesu, jakim jest produkcja boczku. Nie śpieszyliśmy się, nie czuliśmy presji, chcieliśmy to dobrze przygotować. Zastosowaliśmy m.in technologię suszenia suchym, gorącym powietrzem. Jerky weszły do sprzedaży w trzecim kwartale i zdają bardzo dobrze testy smakowe, a sprzedaż powoli się rozwija. Patrzymy na tą kategorię długoterminowo. Mamy pomysły, jak tę linię suszonych produktów rozwijać - dodaje.

Dyrektor ds. produkcji w ZMW Kaminiarz przyznaje, że w mijającym roku firma uporządkowała swoją ofertę produktową.

- Porządkowaliśmy ofertę częściej usuwając produkty niż dodając nowe. W kilku dobrze rotujących produktach dojrzewających rynek wymusił na nas obniżenie gramatur ze 150 g do 95 g. Dotyczyło to boczku, szynki i polędwicy. W obszarze głównego biznesu, czyli produkcji boczku, zrealizowaliśmy szereg inwestycji, które, choć nie były przełomowe, pozwoliły zoptymalizować produkcję, uzyskać oszczędności kosztowe, poprawić organizację oraz przygotować produkcję boczku pod wymagania nowych, zagranicznych klientów. Dużo więc było działań jakościowych, stabilizujących i wzmacniających główny biznes. To zawsze będzie nasze najważniejsze zadanie. Najważniejsza nowość to wspomniane Jerky i związane z nimi inwestycje produkcyjne oraz marketingowe - dodaje.

W 2018 roku ZMW Kaminiarz nie planuje dużych działań ofensywnych.

- Mamy swoją specjalizację, grono stabilnych odbiorców i długoterminową strategię umacniania pozycji w kategorii boczku. Będziemy na pewno kontynuowali kampanię promującą jego spożywanie, prowadzoną pod hasłem „Lubię na boczku”. W innych kategoriach produktów będziemy pracowali nad utrzymaniem rosnącego trendu sprzedaży do krajowego kanału HoReCa z grupą wybranych produktów, jak polędwica i szynki. Na początku roku dookreśliliśmy się, z jakimi produktami możemy zaistnieć w tym segmencie i czas pokazał, że to były dobre wybory. Szeroka oferta boczku otworzyła nam wiele drzwi i możliwości sprzedaży tych produktów. Chodzi oczywiście o wyroby plastrowane typu „convenience", które świetnie sprawdzają się na kuchni. Będziemy również dalej pracowali nad dystrybucją przekąsek Jerky - dodaje Przymencki.

więcej informacji:

Kaminiarz RSS ALERT    /    Tomasz Przymencki RSS ALERT    /    Jerky RSS ALERT    /    boczek RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    przekąski mięsne RSS ALERT    /    przekąski 2017 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.45.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.