Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZMW Kaminiarz: Chcemy rozwijać linię suszonych przekąsek mięsnych

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 20-12-2017, 10:56
ZMW Kaminiarz: Chcemy rozwijać linię suszonych przekąsek mięsnych
Tomasz Przymencki dyrektor ds. produkcji ZMW Kaminiarz, fot. Kaminiarz

- Jerky, czyli produkt wzorowany na kultowych amerykańskich przekąskach, weszły do sprzedaży w trzecim kwartale 2017 roku i zdają bardzo dobrze testy smakowe, a sprzedaż powoli się rozwija. Patrzymy na tą kategorię długoterminowo. Mamy pomysły, jak tę linię suszonych produktów rozwijać - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Przymencki dyrektor ds. produkcji ZMW Kaminiarz.

W ocenie Tomasza Przymenckiego kluczowym wydarzeniem dla ZMW Kaminiarz w 2017 roku było wejście w kategorię mięsnych przekąsek.

- Wprowadziliśmy na rynek przekąskę wzorowaną na kultowych amerykańskich przekąskach typu Jerky. To projekt, nad którym pracowaliśmy dłuższy czas, niejako przy okazji głównego biznesu, jakim jest produkcja boczku. Nie śpieszyliśmy się, nie czuliśmy presji, chcieliśmy to dobrze przygotować. Zastosowaliśmy m.in technologię suszenia suchym, gorącym powietrzem. Jerky weszły do sprzedaży w trzecim kwartale i zdają bardzo dobrze testy smakowe, a sprzedaż powoli się rozwija. Patrzymy na tą kategorię długoterminowo. Mamy pomysły, jak tę linię suszonych produktów rozwijać - dodaje.

Dyrektor ds. produkcji w ZMW Kaminiarz przyznaje, że w mijającym roku firma uporządkowała swoją ofertę produktową.

- Porządkowaliśmy ofertę częściej usuwając produkty niż dodając nowe. W kilku dobrze rotujących produktach dojrzewających rynek wymusił na nas obniżenie gramatur ze 150 g do 95 g. Dotyczyło to boczku, szynki i polędwicy. W obszarze głównego biznesu, czyli produkcji boczku, zrealizowaliśmy szereg inwestycji, które, choć nie były przełomowe, pozwoliły zoptymalizować produkcję, uzyskać oszczędności kosztowe, poprawić organizację oraz przygotować produkcję boczku pod wymagania nowych, zagranicznych klientów. Dużo więc było działań jakościowych, stabilizujących i wzmacniających główny biznes. To zawsze będzie nasze najważniejsze zadanie. Najważniejsza nowość to wspomniane Jerky i związane z nimi inwestycje produkcyjne oraz marketingowe - dodaje.

W 2018 roku ZMW Kaminiarz nie planuje dużych działań ofensywnych.

- Mamy swoją specjalizację, grono stabilnych odbiorców i długoterminową strategię umacniania pozycji w kategorii boczku. Będziemy na pewno kontynuowali kampanię promującą jego spożywanie, prowadzoną pod hasłem „Lubię na boczku”. W innych kategoriach produktów będziemy pracowali nad utrzymaniem rosnącego trendu sprzedaży do krajowego kanału HoReCa z grupą wybranych produktów, jak polędwica i szynki. Na początku roku dookreśliliśmy się, z jakimi produktami możemy zaistnieć w tym segmencie i czas pokazał, że to były dobre wybory. Szeroka oferta boczku otworzyła nam wiele drzwi i możliwości sprzedaży tych produktów. Chodzi oczywiście o wyroby plastrowane typu „convenience", które świetnie sprawdzają się na kuchni. Będziemy również dalej pracowali nad dystrybucją przekąsek Jerky - dodaje Przymencki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane