Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZMW Kaminiarz rozwija sprzedaż w kanale nowoczesnym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-03-2017, 16:50
ZMW Kaminiarz rozwija sprzedaż w kanale nowoczesnym
Waldemar Szymczak, dyrektor handlowy ZMW Kaminiarz, fot. mat. pras.

- Sprzedaż produktów plastrowanych i krojonych dynamicznie się rozwija. Możemy potwierdzić powszechne w branży odczucia, że tzw. segment convenience to obecnie najważniejszy trend w handlu. Ciężar naszej sprzedaży przesuwa się z hurtu na rzecz kanału nowoczesnego i HoReCa - mówi Waldemar Szymczak, dyrektor handlowy ZMW Kaminiarz.

Marka Kaminiarz, krajowy lider w produkcji boczku, od 1 marca 2017 r. zmienia szatę graficzną opakowań z segmentu convenience i rozwija sprzedaż w kanale nowoczesnym.

- Sprzedaż produktów plastrowanych i krojonych, dynamicznie się rozwija – uzasadnia decyzję Waldemar Szymczak dyrektor handlowy ZMW Kaminiarz. – Możemy potwierdzić powszechne w branży odczucia, że tzw. segment convenience, to obecnie najważniejszy trend w handlu. Ciężar naszej sprzedaży przesuwa się z hurtu na rzecz kanału nowoczesnego i HoReCa.

Pod marką Kaminiarz w opakowaniach o gramaturze 95 g i 150 g, w formie plastrów, produkowany jest zarówno boczek wędzony, parzony, gotowany, smażony, dojrzewający, jak i wędliny (szynka, polędwica, schab). Ofertę dla konsumentów indywidualnych uzupełnia boczek wędzony krojony w gramaturze 180 g.

Dla kanału HoReCa dedykowane są opakowania jednostkowe o gramaturach od 0,5 kg do 2,2 kg. Cała dostępna oferta kierowana do kanału nowoczesnego i HoReCa to produkty bezglutenowe.

- Postanowiliśmy odświeżyć linię opakowań, które gruntowny rebranding przeszły w 2014 roku – podkreśla Daniel Ratajczak Marketing & PR Manager – W opakowaniach zachowaliśmy dobrze nas identyfikujący kolor bordowy, ale wprowadziliśmy uszlachetnienia w postaci złotej folii, która ma podkreślać pozycję marki w kategorii wyrobów Premium. Wprowadziliśmy ponadto ikony informujące o szerokich zastosowaniach produktu. Mamy nadzieję, że nowe opakowania zostaną dobrze przyjęte przez naszych klientów.

Zakład Mięsno-Wędliniarski Kaminiarz to zakład wyspecjalizowany w produkcji boczku. Produkcja dzienna to 50 ton boczku, co stanowi 95 proc. całej produkcji. Zakład posiada specjalne linie do jego wykrawania i obróbki, w tym specjalistyczną technologię smażenia gorącym powietrzem bez konieczności stosowania tłuszczu i panierki do produkcji boczku smażonego. To nowość na krajowym rynku, do niedawna sprzedawana tylko do odbiorców zagranicznych. Zakład spełnia międzynarodowe standardy BRC oraz IFS, a produkty marki znaleźć można w największych sieciach sprzedaży. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH