Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZMW Kaminiarz wchodzi w kategorię mięsnych przekąsek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2017, 09:42
ZMW Kaminiarz wchodzi w kategorię mięsnych przekąsek
fot. mat. pras.

Firma Kaminiarz rozszerza asortyment o suszoną wieprzowinę typu Jerky. Wieprzowa przekąska stanowi nowość na krajowym rynku. - Widzimy dynamiczny rozwój kategorii przekąsek. Naturalnym kanałem sprzedaży dla Jerky będą sklepy typu „convenience store”, stacje benzynowe oraz lokale gastronomiczne - mówi Waldemar Szymczak, dyrektor handlowy ZMW Kaminiarz.

Jerky wieprzowe oferowane będą na razie w dwóch wariantach smakowych, „Classic” oraz „Pieprzowe” z dodatkiem naturalnych przypraw i pieprzu. Producent użył do produkcji szynki wieprzowej, którą w postaci plastrów poddaje się długiemu procesowi suszenia. Każdy z oferowanych wariantów ma tą samą wysoką mięsność, plasującą produkty w kategorii Premium. Do wyprodukowania 100 g produktu wykorzystano, aż 283 g szynki wieprzowej.

- Szynka była naturalnym wyborem – podkreśla Tomasz Przymencki, dyrektor produkcji w ZMW Kaminiarz - Chcieliśmy zaoferować konsumentom przekąskę z kategorii Premium, a szynka to najszlachetniejsza część tuszy wieprzowej, o bardzo dobrych walorach smakowych i jakościowych. Dzięki temu oferujemy produkt wysokobiałkowy o niskiej zawartości tłuszczu. Co istotne, są to produkty bezglutenowe - dodaje.

Jerky to kultowa przekąska na rynku amerykańskim. Tam dostępna jest głównie w postaci suszonej wołowiny, ale spotykane są również warianty wieprzowe, drobiowe i na bazie mięsa z indyka. Dostępna na krajowym rynku oferta to przede wszystkim importowane produkty wołowe, a w przypadku suszonej wieprzowiny to wyłącznie domowe produkcje na własny użytek.

Marka Kaminiarz rozpoczęła produkcję Jerków z mięsa wieprzowego z uwagi na silne polskie tradycje i przyzwyczajenia spożywania wieprzowiny. To także odpowiedź na rosnącą popularność mięsnych przekąsek na rynku polskim.

- Widzimy dynamiczny rozwój kategorii przekąsek - mówi Waldemar Szymczak, dyrektor handlowy ZMW Kaminiarz - Jerky wieprzowe marki Kaminiarz będą w niej zupełną nowością.  Przekąska stanowi wartościowe uzupełnienie codziennej diety. Docenią ją przede wszystkim osoby aktywne, potrzebujące szybkiego zastrzyku energii, ale także smakosze mięsnych przysmaków. To produkt impulsowy. Naturalnym kanałem sprzedaży sklepy typu „convenience store”, stacje benzynowe oraz lokale gastronomiczne. - dodaje.

Przekąska Jerky nie wymaga przechowywania w lodówce, jest typową przekąską typu „outdoor”. Niewielkie opakowania 35 g ułatwiają zabranie przekąski w podróż, na wycieczkę rowerową, wyprawę wędkarską lub górską, czy po prostu na spożycie podczas przerwy w pracy, jako szybki sposób na zaspokojenia głodu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH