Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Znaleźliśmy optymistów w branży mięsnej!

Poprawiająca się współpraca organizacji branżowych, przywiązanie konsumentów do polskich wędlin oraz wzrost sprzedaży mięs wysokogatunkowych - oto, co sprawia, że przedstawiciele branży mięsnej z optymizmem patrzą w przyszłość.

Znaleźliśmy optymistów w branży mięsnej!
Źródło fot.: Flickr.com

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 31-01-2011, 10:30

Tadeusz Blicharski, dyrektor biura Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus ma nadzieję na rozwój systemu PQS. - Liczę też na rosnące zainteresowanie mięsem świń rasy puławskiej i wprowadzenie przez Włochów etykietowania wieprzowiny krajem pochodzenia - mówi Blicharski. - Gdyby nadzieje na szybsze wprowadzenie takiego etykietowania w Polsce były większe, widziałbym światło w tunelu - dodaje.

> Czytaj też: Dyrektor Polsus: Aby zwiększyć eksport mięsa, potrzeba wzrostu efektywności produkcji

Jerzy Wierzbicki, prezes Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM) zauważa poprawiającą się współpracę organizacji branżowych przetwórców i producentów. - Wspólne wystąpienie branży mięsnej na Polagra 2010, Grune Woche 2011 miało już miejsce - przypomina Wierzbicki. - W tym roku będzie Polagra 2011 i mam nadzieję, że uda się zorganizować wspólne stoisko branży mięsnej na targach Anuga w Kolonii - podkreśla.

> Czytaj też: Prezes PZPBM: Są szanse na zwiększenie eksportu wołowiny na rynki trzecie

Optymizmem branżę mięsną napawa również fakt, że rynek mięsny jest wpisany w polską historię i tradycję. - Zawsze będzie istniał - akcentuje Żaneta Bogalecka, dyrektor biura zarządu Grupy Kapitałowej MAT. - Jednak jaki będzie jego wymiar w kolejnych latach, pesymistyczny czy optymistyczny, nie zależy tylko od nas mięsiarzy - zaznacza.

Deklaruje, że jej firma ma optymistyczny charakter. - Liczymy na kolejne sukcesy w 2011 r. i kolejnych latach. Bardzo ciężko na to pracujemy - zapewnia Bogalecka. Jest przekonana, że mimo zmian w preferencjach żywieniowych, polski schabowy i polska kiełbasa zawsze znajdzie miejsce na stołach Polaków.

> Czytaj też: Duża firma mięsna pozwie do sądu Janusza Palikota? GK MAT: Jesteśmy oburzeni!

Ewa Polok
, Brand Manager Zakładów Przetwórstwa Mięsnego Łukosz także pozytywnie ocenia perspektywy polskiego rynku mięsa. - Na targach Grune Woche w Berlinie zbierałam opinie konsumentów niemieckich na temat naszych produktów. Po raz kolejny obserwuję i słyszę bardzo pozytywne opinie na temat polskiego mięsa i jakości wędlin - relacjonuje Polok. - Również w kraju mamy coraz więcej klientów świadomych tego co jedzą, oczekujących jakości - dodaje.

> Czytaj też: Prezes ZPM Łukosz: Rozważamy wybudowanie własnej biogazowi

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (3)

  • znowu ja 2011-01-31 17:07:27
    A ja słyszałem ze GK Mat jest na sprzedaż a tu taki optymizm bije od pani Zanety Bogaleckiej...
  • znowu ja 2011-01-31 17:08:14
    A ja słyszałem ze GK Mat jest na sprzedaż a tu taki optymizm bije od pani Zanety Bogaleckiej...
  • znowu ty 2011-02-01 13:34:35
    Każda firma jest na sprzedaż, trzeba tylko zaproponować odpowiednią cenę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.182.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.