REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Znany aktor zachęca do jedzenia wieprzowiny

  • Autor: PAP
  • Data: 01-07-2012, 11:26

Aktor Paweł Królikowski został ambasadorem akcji promującej wysokiej jakości mięso wieprzowe, która jest prowadzona na zlecenie Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego. Ma ona zachęcać do jedzenia latem wieprzowiny.

REKLAMA

Akcja pod nazwą "Moje wielkie zdrowe grillowanie", która potrwa do końca sierpnia, jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Celem akcji jest promocja w mediach mięsa wieprzowego wytworzonego w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. To system, który gwarantuje wysoką jakość produktu i jego bezpieczeństwo - od zagrody do stołu. Produkty ze znakiem QAFP są identyfikowalne na każdym etapie produkcji. Hodowcy uczestniczący w tym systemie dbają o dobrostan zwierząt i ochronę środowiska, co jest weryfikowane przez niezależną jednostkę certyfikującą.

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) powstała w 2005 r. Organizacja zrzesza m.in. właścicieli zakładów mięsnych, przetwórczych, utylizacyjnych, przedstawicieli związków hodowców i producentów bydła, a także trzody chlewnej, jak i instytucje zaopatrujące gastronomię. UPEMI reprezentuje swoich członków wobec np. administracji rządowej czy samorządowej. Jest też beneficjentem 2-letniego unijnego programu "Tradycja, jakość i europejski smak", którego budżet wynosi 3,5 mln euro. Program ten ma promować mięso z UE w Chinach, Wietnamie i w Stanach Zjednoczonych. Działania UPEMI polegają więc nie tylko na organizowaniu udziału w imprezach targowych, ale także innych działaniach promocyjnych, takich jak ułatwianie kontaktów między przedsiębiorcami, a także reklama w miejscowych mediach i prasie specjalistycznej

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jar 02-07-2012, 12:52:
Kampania czy spsób na biznes?
Model : Tworzysz najpierw własny system jakości, którego znak sam przyznajesz (nie za friko oczywiście), następnie "wybrańcom" mówisz, że dostaną wsparcie w postaci kampani reklamowej (3,4 mln Euro z funduszy do twojej kasy, z czego większość na administrację oczywiście), wybierasz jakiegokolwiek celebrytę jako twarz kampani(najlepiej niezbyt popularnego bo wówczas taniej) a następie zaczynasz spokojnie polowanie na łosia ;) czyli na chodowców i zakłady (najlepiej w trudnej sytuacji bo tacy chwytają się każdej deski ratunku).
  • ŁM 02-07-2012, 10:52:
do niedyletant:
Zacznę od tego że nie należę do tych co wiedzą wszystko, mimo to potrafię obserwować i wyciągać wnioski. Nie trzeba szukać daleko dobrych przykładów, spójrzmy jak radzi sobie branża drobiarska, jak promowano gęsinę, jedna akcja promocyjna i gęsinę wywiało z półek sklepowych, nikt nie uciekał się do specjalnych systemów, audytów, certyfikatów, nikt nie żądał też wyższej ceny.
Dlatego irytują mnie takie podejście do sprawy. Upada nam baza surowcowa, zalewa nas import wieprzowiny, a my zamiast skupić się na tym żeby umocnić naszą branże, urządzamy sobie konkurencje wewnątrz. Można by milczeć na ten temat, ale to zabawa za cudze pieniądze, w tym przypadku rolników. nie zwracając uwagi na otoczenie, mamimy się pozornymi sukcesami.
  • Mika 02-07-2012, 10:43:
I znów przybędzie trochę otyłych, i znów firmy farmaceutyczne zarobią. Wieprzowina jest chyba najmniej zdrowym mięsem choćby z uwagi na zawartość tłuszczu.

Zobacz wszystkie komentarze (7)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH