Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPM Biernacki chce promować wołowinę

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-06-2012, 11:54
ZPM Biernacki chce promować wołowinę

- W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi około trzech kilogramów. Dla porównania we Francji to czterdzieści kilogramów. Tak duża dysproporcja to wynik między innymi tego, że oferta produktowa na krajowym rynku obecnie nie zaspokaja potrzeb konsumentów - mówi Tomasz Kubik, prezes ZPM Biernacki.

ZPM Biernacki to jeden z liderów w Europie Środkowej w zakresie produkcji i przetwórstwa mięsa wołowego. Obecnie ok 85 procent swojej produkcji przeznacza na eksport, co sprawia, że poza granicami kraju jest znany i ceniony bardziej niż w Polsce. Teraz za sprawą nowej linii produktów ma się to zmienić. - Spółka zamierza w najbliższym czasie wprowadzić produkty dla klienta indywidualnego oraz na potrzeby rosnącego rynku HoReCa pod marką Beef Master. Nabyte przez lata doświadczenia w zakresie produkcji mięsa wołowego w połączeniu z dogłębną analizą rynku pozwalają spółce stworzyć linię produktów kulinarnych najwyższej jakości. Zarząd firmy doszedł do wniosku, iż wprowadzenie na rynek i promocja produktów konfekcjonowanych i kulinarnych są w stanie spełnić oczekiwania rynku, a także zmienić preferencje konsumentów, poprzez zachęcenie klientów do spożywania zdrowej, wysokojakościowej, polskiej wołowiny - mówi Tomasz Kubik.

Produkty z linii Beef Master będą wytwarzane na nowoczesnych urządzeniach, dostarczonych przez światowych liderów technologii produkcji i pakowania mięsa. Zaprojektowano również odpowiednie opakowania i ich grafikę. Produkty z tej linii będą dedykowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i kanału HoReCa. - Zamierzamy wypromować kulturę spożycia wołowiny w Polsce i nie ma tutaj miejsca na kompromisy. Klient zasługuje na to, aby otrzymać produkt najwyższej jakości, zawierający 100 proc. mięsa. Nasze bezpośrednie kontakty z producentami wołowiny ze światowej czołówki we Francji, Włoszech, Irlandii, Argentynie i Urugwaju pozwalają nam na wdrożenie pomysłów i skorzystanie z doświadczeń rynków wysokorozwiniętych - mówi Marek Ściślak, dyrektor zakładu.

Produkty pod marką Beef Master pojawią się na rynku w lipcu 2012 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH