Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPM Biernacki chce promować wołowinę

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-06-2012, 11:54
ZPM Biernacki chce promować wołowinę

- W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi około trzech kilogramów. Dla porównania we Francji to czterdzieści kilogramów. Tak duża dysproporcja to wynik między innymi tego, że oferta produktowa na krajowym rynku obecnie nie zaspokaja potrzeb konsumentów - mówi Tomasz Kubik, prezes ZPM Biernacki.

ZPM Biernacki to jeden z liderów w Europie Środkowej w zakresie produkcji i przetwórstwa mięsa wołowego. Obecnie ok 85 procent swojej produkcji przeznacza na eksport, co sprawia, że poza granicami kraju jest znany i ceniony bardziej niż w Polsce. Teraz za sprawą nowej linii produktów ma się to zmienić. - Spółka zamierza w najbliższym czasie wprowadzić produkty dla klienta indywidualnego oraz na potrzeby rosnącego rynku HoReCa pod marką Beef Master. Nabyte przez lata doświadczenia w zakresie produkcji mięsa wołowego w połączeniu z dogłębną analizą rynku pozwalają spółce stworzyć linię produktów kulinarnych najwyższej jakości. Zarząd firmy doszedł do wniosku, iż wprowadzenie na rynek i promocja produktów konfekcjonowanych i kulinarnych są w stanie spełnić oczekiwania rynku, a także zmienić preferencje konsumentów, poprzez zachęcenie klientów do spożywania zdrowej, wysokojakościowej, polskiej wołowiny - mówi Tomasz Kubik.

Produkty z linii Beef Master będą wytwarzane na nowoczesnych urządzeniach, dostarczonych przez światowych liderów technologii produkcji i pakowania mięsa. Zaprojektowano również odpowiednie opakowania i ich grafikę. Produkty z tej linii będą dedykowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i kanału HoReCa. - Zamierzamy wypromować kulturę spożycia wołowiny w Polsce i nie ma tutaj miejsca na kompromisy. Klient zasługuje na to, aby otrzymać produkt najwyższej jakości, zawierający 100 proc. mięsa. Nasze bezpośrednie kontakty z producentami wołowiny ze światowej czołówki we Francji, Włoszech, Irlandii, Argentynie i Urugwaju pozwalają nam na wdrożenie pomysłów i skorzystanie z doświadczeń rynków wysokorozwiniętych - mówi Marek Ściślak, dyrektor zakładu.

Produkty pod marką Beef Master pojawią się na rynku w lipcu 2012 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.