ZPM Biernacki rozpoczyna współpracę z siecią Kaufland
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki podpisał umowę o współpracy z siecią sklepów Kaufland w Polsce. W ramach zawartej umowy - w ponad 150 marketach Kaufland - pojawiły się pierwsze produkty pod marką BeefMaster (rostbef surowo - wędzony i szynka wołowa).
- Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, sukcesywnie wprowadzamy nasze produkty do sieci handlowych w Polsce. Poprzez współpracę m.in.: z siecią Kaufland zamierzamy wypromować kulturę spożycia wołowiny w naszym kraju. W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi około dwóch kilogramów. Dla porównania we Francji to czterdzieści kilogramów. Tak duża dysproporcja to wynik między innymi tego, że oferta produktowa na krajowym rynku obecnie nie zaspokaja potrzeb konsumentów - mówi Tomasz Kubik, Prezes ZPM Biernacki.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki powstał w 1993 roku i od początku swojej działalności zajmował się produkcją mięsa wieprzowego i wołowego. W 2009 roku Zarząd podjął decyzję w zakresie specjalizacji w produkcji mięsa wołowego i rozszerzania asortymentu produktów linii wołowej. Obecnie 95 proc. wolumenu produkcji to produkty linii wołowej, co pozwoliło spółce osiągnąć pozycję lidera na krajowym rynku wołowiny. Zintegrowaną część zakładu stanowi ubojnia zwierząt, rozbiór mięsa, konfekcja, wytwórnia wędlin, rozwinięta baza logistyczno magazynowa z chłodnią składową, a także oczyszczalnia ścieków i linia przerobu produktów ubocznych uboju. Twórcą firmy oraz jedynym udziałowcem jest Pan Wojciech Biernacki.

KOMENTARZE: (12)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (12)