Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Związek Polskie Mięso promuje polską wołowinę na YouTube (wideo)

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-08-2017, 15:20
Związek Polskie Mięso promuje polską wołowinę na YouTube (wideo)
fot. kadr za YouTube

Na kanale społecznościowym Youtube jest dostępnych 15 filmów z cyklu „Wołowe triki i techniki”, które obalają mity o niskiej jakości polskiego mięsa wołowego, które pokazują walory odżywcze wołowiny, sposób produkcji i hodowli krów oraz porady kulinarne. Filmy są elementem strategii medialnej przygotowanej przez Związek Polskie Mięso.

Pod poniższym linkiem każda zainteresowana osoba znajdzie informacje o zasadach przygotowywania wołowiny, tajnikach kulinarnej obróbki wołowiny. Przewodnikiem jest mistrz kulinarny – Marcin Budynek.

 

Każdy odcinek jest poświęcony innej części wołowiny i oraz temu, co i jak można z niego zrobić. Dla uzyskania jak najlepszego efektu wizualnego filmy te wykorzystują najnowsze osiągnięcia w przekazie multimedialnym, a narracja odwołuje się bezpośrednio do emocji. Ponadto ich konstrukcja filmowa opiera się na innowacyjnym budowaniu historii obrazem. Wszystko to razem tworzy odpowiedni, pozytywny przekaz.

„Wołowe triki i techniki” to kampania medialna Związku Polskie Mięso, która poświęcona jest najsłabiej eksponowanemu na krajowym rynku mięsu czyli wołowinie.

– Polska branża wołowa ma się czym pochwalić, ale jest to słabo eksponowane. My chcemy pokazać Polakom, że nie tylko drób czy wieprzowina są naszymi wizytówkami, ale również jest nią wołowina. Konsumenci mają fałszywe przekonanie, że jest to „trudne” mięso, że nie wiele się da z niego zrobić. My ten fałszywy mit odczarowujemy – powiedział Witold Choiński, prezes zarządu Związku Polskie Mięso.

Sztuka kulinarna przeżywa w ostatnich latach rozkwit nieodnotowany nigdy wcześniej. Kanały telewizyjne są pełne programów kulinarnych, a prasa drukowana, zwłaszcza kolorowa, prześciga się w artykułach o mistrzowskich i wykwintnych daniach z rozmaitych składników, w tym również z mięsa. Sztuka kulinarna wkroczyła w nowy etap rozwoju, gdy zaistniała Internecie oraz w mediach społecznościowych. 

– To nie przypadek, że naszą akcję osadziliśmy na kanale Youtube. To najlepsze miejsce, by pokazać walory i możliwości mięsa wołowego. Związek jest pierwszy w całej branży mięsnej w Polsce, który w ten sposób zamierza pokazywać wołowinę. Oddajemy do rąk internautów pierwszy w polskim internecie kompletny, multimedialny przewodnik po polskiej wołowinie, a prezentować go będzie mistrz kulinarny – Marcin Budynek – powiedziała Katarzyna Oponowicz, dyrektor Związku Polskie Mięso.

Celem filmów jest także odczarowanie negatywnego obrazu wołowiny. Jest on szczególnie widoczny w internecie, a taki wizerunek przekłada się na ekonomię. Z najnowszej analizy Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej spożycie wołowiny w Polsce jest bardzo niskie. W 2015 roku było to 1,2 kg na jedną osobę, w 2016 roku 1,9 kg, a w tym roku IERGiŻ szacuje, że wyniesie 2 kg., podczas gdy w 2000 roku Polacy spożyli aż 7 kg tego mięsa. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 419) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.