Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Związek Polskie Mięso promuje polską wołowinę na YouTube (wideo)

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-08-2017, 15:20
Związek Polskie Mięso promuje polską wołowinę na YouTube (wideo)
fot. kadr za YouTube

Na kanale społecznościowym Youtube jest dostępnych 15 filmów z cyklu „Wołowe triki i techniki”, które obalają mity o niskiej jakości polskiego mięsa wołowego, które pokazują walory odżywcze wołowiny, sposób produkcji i hodowli krów oraz porady kulinarne. Filmy są elementem strategii medialnej przygotowanej przez Związek Polskie Mięso.

Pod poniższym linkiem każda zainteresowana osoba znajdzie informacje o zasadach przygotowywania wołowiny, tajnikach kulinarnej obróbki wołowiny. Przewodnikiem jest mistrz kulinarny – Marcin Budynek.

 

Każdy odcinek jest poświęcony innej części wołowiny i oraz temu, co i jak można z niego zrobić. Dla uzyskania jak najlepszego efektu wizualnego filmy te wykorzystują najnowsze osiągnięcia w przekazie multimedialnym, a narracja odwołuje się bezpośrednio do emocji. Ponadto ich konstrukcja filmowa opiera się na innowacyjnym budowaniu historii obrazem. Wszystko to razem tworzy odpowiedni, pozytywny przekaz.

„Wołowe triki i techniki” to kampania medialna Związku Polskie Mięso, która poświęcona jest najsłabiej eksponowanemu na krajowym rynku mięsu czyli wołowinie.

– Polska branża wołowa ma się czym pochwalić, ale jest to słabo eksponowane. My chcemy pokazać Polakom, że nie tylko drób czy wieprzowina są naszymi wizytówkami, ale również jest nią wołowina. Konsumenci mają fałszywe przekonanie, że jest to „trudne” mięso, że nie wiele się da z niego zrobić. My ten fałszywy mit odczarowujemy – powiedział Witold Choiński, prezes zarządu Związku Polskie Mięso.

Sztuka kulinarna przeżywa w ostatnich latach rozkwit nieodnotowany nigdy wcześniej. Kanały telewizyjne są pełne programów kulinarnych, a prasa drukowana, zwłaszcza kolorowa, prześciga się w artykułach o mistrzowskich i wykwintnych daniach z rozmaitych składników, w tym również z mięsa. Sztuka kulinarna wkroczyła w nowy etap rozwoju, gdy zaistniała Internecie oraz w mediach społecznościowych. 

– To nie przypadek, że naszą akcję osadziliśmy na kanale Youtube. To najlepsze miejsce, by pokazać walory i możliwości mięsa wołowego. Związek jest pierwszy w całej branży mięsnej w Polsce, który w ten sposób zamierza pokazywać wołowinę. Oddajemy do rąk internautów pierwszy w polskim internecie kompletny, multimedialny przewodnik po polskiej wołowinie, a prezentować go będzie mistrz kulinarny – Marcin Budynek – powiedziała Katarzyna Oponowicz, dyrektor Związku Polskie Mięso.

Celem filmów jest także odczarowanie negatywnego obrazu wołowiny. Jest on szczególnie widoczny w internecie, a taki wizerunek przekłada się na ekonomię. Z najnowszej analizy Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej spożycie wołowiny w Polsce jest bardzo niskie. W 2015 roku było to 1,2 kg na jedną osobę, w 2016 roku 1,9 kg, a w tym roku IERGiŻ szacuje, że wyniesie 2 kg., podczas gdy w 2000 roku Polacy spożyli aż 7 kg tego mięsa. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH