Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zyski ZM Henryk Kania wzrosły o ponad 30 proc.

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-11-2015, 12:13
Zyski ZM Henryk Kania wzrosły o ponad 30 proc.
Grzegorz Minczanowski, prezes ZM Henryk Kania (fot. zelaznastudio.pl)

Trzeci kwartał 2015 roku to kolejny okres dynamicznego wzrostu skali działania i wyników finansowych Zakładów Mięsnych Henryk Kania. Spółka konsekwentnie realizuje cel podwojenia przychodów w latach 2015-2018.

- W samym trzecim kwartale zwiększyliśmy przychody o 26 proc., m.in. dzięki rynkowemu sukcesowi naszych propozycji na sezon grillowy. Pierwszy raz w historii nasze kwartalne przychody przekroczyły próg 300 mln zł. Utrzymaliśmy także dynamikę zysku netto powyżej 30 proc. rok do roku, jaką wypracowaliśmy także w pierwszym półroczu. Konsekwentnie rozwijamy sprzedaż w Polsce i za granicą, realizując strategię podwojenia skali biznesu – komentuje Grzegorz Minczanowski, prezes ZM Henryk Kania.

Spółka zapowiedziała, iż jej celem jest osiągnięcie w roku 2018 dwa razy większych przychodów niż w roku 2014 (jest to około 1,7 mld zł). - Rok 2015 może być pierwszym w historii spółki, kiedy przekroczymy barierę 1 mld zł sprzedaży – zaznacza Minczanowski.

- Działa już nasza niezwykle efektywna linia do plastrowania. W najbliższym czasie zamierzamy uruchomić kolejne linie, a wygodne w użyciu plastrowane i pakowane wędliny z logo Henryk Kania oraz Henryk Kania Maestro będą gościć w coraz większym stopniu na półkach naszych partnerów handlowych oraz w domach konsumentów – dodaje Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania.

- Nasze szynki, kiełbasy czy kabanosy są już od dawna znane konsumentom. Zamierzamy również istotnie zaistnieć w segmencie parówek, gdzie nasz dynamiczny wzrost rozpoczął się już w IV kw. br. Mamy wysokie kompetencje produkcyjne i handlowe w każdym segmencie rynku – podkreśla Rąba.

ZM Henryk Kania z siedzibą w Pszczynie to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Spółka realizuje produkcję w zakładach przetwórczych o zdolnościach produkcyjnych na poziomie 240-260 ton na dobę. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH