Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bez wątpienia rynek żywności dla niemowląt i małych dzieci rośnie - wywiad z dyrektorem zarządzającym Nutricia

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2018, 14:33
Bez wątpienia rynek żywności dla niemowląt i małych dzieci rośnie - wywiad z dyrektorem zarządzającym Nutricia

- Bez wątpienia rynek żywności dla najmłodszych rośnie. Co więcej, konsumenci są coraz bardziej świadomi wpływu żywienia – szczególnie w pierwszych latach życia – na rozwój i funkcjonowanie organizmu, a także specjalnych potrzeb żywieniowych niemowląt i małych dzieci. Obserwujemy umacnianie się trendu prozdrowotnego i rosnącą świadomość wpływu żywienia na zdrowie, co przekłada się na bardziej odpowiednie wybory żywieniowe - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Paweł Piątek, dyrektor zarządzający Nutricia.

Jak wygląda struktura Nutricia w Polsce? Jak dużym rynkiem jesteśmy w porównaniu z innymi, na których działa firma?

Nutricia jest liderem na rynku żywności dla niemowląt i małych dzieci w Polsce. Każdego dnia dostarczamy produkty, które pomagają pokryć zapotrzebowanie najmłodszych na składniki odżywcze, ważne dla prawidłowego rozwoju i funkcjonowania organizmu. Bebiko 2, Bebilon 2 i BoboVita to marki, które są kierowane wyłącznie na polski rynek. Poza tymi markami w opolskich zakładach Nutricia powstają także produkty dla niemowląt i małych dzieci, które są eksportowane do kilkudziesięciu krajów na pięciu kontynentach. Nutricia w Polsce to nie tylko producent żywności, któremu ufają konsumenci, ale też ceniony pracodawca i firma, która wspiera rozwój polskiej gospodarki. Tylko w 2016 spółki Nutricia wygenerowały 859,2 mln zł wartości dodanej, a dzięki ich działaniom powstało 3 934 miejsc pracy w gospodarce[2]. Te i wiele innych informacji o wpływie grupy spółek Danone, w tym Nutricia, na rozwój polskiej gospodarki, zdrowia i społeczeństwa zawarliśmy w opublikowanym niedawno raporcie wpływu ,,Nieść zdrowie przez żywność, do lektury którego gorąco zachęcam.

Jakie są perspektywy na rynku żywności dla niemowląt i małych dzieci?

Bez wątpienia rynek żywności dla najmłodszych rośnie. Co więcej, konsumenci są coraz bardziej świadomi wpływu żywienia – szczególnie w pierwszych latach życia – na rozwój i funkcjonowanie organizmu, a także specjalnych potrzeb żywieniowych niemowląt i małych dzieci. Obserwujemy umacnianie się trendu prozdrowotnego i rosnącą świadomość wpływu żywienia na zdrowie, co przekłada się na bardziej odpowiednie wybory żywieniowe. Trend ten doskonale wpisuje się w prowadzone od lat działania Nutricia na rzecz prawidłowego żywienia. Obejmują one zarówno działania edukacyjne, jak i nieustanne doskonalenie oferty produktowej. Dobrym przykładem może być linia kaszek BoboVita Porcja Zbóż bez dodatku cukru. Reagując na wyniki najnowszych badań, które pokazują, że już 75% dzieci po 1. roku życia spożywa nadmierną ilość cukru, a także wychodząc naprzeciw rodzicom szukającym produktów niedosładzanych, stworzyliśmy kaszki bez dodatku cukru. Swój delikatnie słodki smak zawdzięczają one naturalnym cukrom, pochodzącym z mleka, owoców oraz zbóż. Jak wynika z badań, 97% mam, które przetestowały kaszki BoboVita Porcja Zbóż, poleciłoby je innym mamom, dlatego tę linię wciąż poszerzamy o nowe propozycje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 621) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.