Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kiedy duży zje małego

  • Autor: Jan Bazyl Lipszyc
  • Data: 01-04-2010, 10:20
Kiedy duży zje małego

Z prezesem Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka Tadeuszem Nadrowskim rozmawiają. Jan Bazyl Lipszyc i Roman Wieczorkiewicz.

Dalsza część artykułu (98%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • rolnik 27-05-2010, 10:57:
Panie Prezesie ! Odnosząc się do pana wypowiedzi wnioskuję że 10 ostatnich lat nie były czasem sukcesu . w czasie prowadzenia przez pana spółdzielni nigdy nie byliśmy na piedestale dobrobytu, zawsze w dołku.Mleko w proszku jest barometrem a masło . Odpowiada pan na zapytanie o rezygnację z produkcji masła i mleka w proszku mimo sprzyjającej koniunktury rynkowej tym wyrobom . Odpowiada pan Nie neguję tego faktu .Dlatego obecnie ,pod konkretne zamówienia robimy odtłuszczone mleko w proszku.Jednak produkcja mleka w proszku i masła nie decyduje już znacząco o kondycji ekonomicznej spółdzielni z racji tego , że jest niestabilna i nieprzewidywalna.Taka sytuacja powtarza się niemal co roku .Prowadząc gospodarstwo rolne gdybym się nie opierał na dobrze rozumianej ekonomii nie wiem jak potoczyły by się moje losy . Mając taki sztab ludzi odpowiedzialnych za promocję i handel to wstyd żeby robić pod zamówienia .Oni powinni sprzedać to co produkcja jest wstanie wyprodukować. Czy rolnik zasiewając pole robi to pod zamówienie ?
  • Kazimierz - absolwent towaroznawstwa 26-05-2010, 15:46:
Panie Prezesie !
Konsumuję produkty waszej Spółdzielni . Mam do nich umiarkowane zaufanue . Pragnę jednak zadać Panu retoryczne pytania .
1/ Dlaczego określony ser twardy raz smakuje , a innym razem ma zupełnie inny smak nie spełniający oczekiwań ?
2/Czy jogurty zawierają zagęstniki ?
3/Czy opakowanie mleka (kartoniki) jest z tworzywa sztucznego , czy też z masy papierowej ?
4/Czy do masła zawierającego 82% tłuszczu dodajecie tłuszcze roślinne ?
5?Smakuje nam twaróg Pilos !
  • abc 12-05-2010, 16:07:
Idea dla idei. Czy konsolidacja to na pewno taka przyszłość? Jaka przyszłość wyniknęła z konsolidacji, połączenia Chryslera z Mercedesem, że posłużę się tylko jednym przykładem? Trochę wiedzy w temacie by się przydało? Dziennikarze powinni zadawać pytania. Najlepiej otwarte, a nie sugerujące. Ponad 20 lat temu pewien szanowany dziennikarz forsował koncepcję "małe jest piękne". I co? Powstawały sklepiki. Potem przyszły sieci handlowe, zagraniczne.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.