Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka vs marka własna

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 29-10-2014, 21:24
Marka vs marka własna

Marki własne przebojem zdobywają polski rynek.Ten trend nie ominął produktów mleczarskich. Dla jednych to zagrożenie, inni dostrzegają w nich szansę na wzrost sprzedaży.

Dalsza część artykułu (98%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • marka 28-11-2014, 22:07:
Marki Własne ?. Czym by były gdyby nie MARKI ?
  • bolekilolek 26-11-2014, 14:44:
hmmm... tylko jak wytłumaczyć klientowi, że ma płacić 30-50% więcej za znaczek? to producenci wywalają miliony na reklamę TV a później dla realizacji doraźnych planów sprzedaży ładują się w kontrakty z dyskontami oferując im produkty analogiczne do swoich marek. Dyskonty sympatycznie rosną podbijając rynek, a na spadki sprzedaży swoich marek dostawcy mają jedną receptę - podwyżki.
Czasami wydaje mi się, że cały rynek kupując absurdalnie drogie produkty markowe zrzuca się na absurdalnie tanie produkty marki własnej w dyskontach. Dla dostawców przy aktualnym udziale dyskontów całość nadal się spina. Inaczej zaśpiewają, jak dyskonty zdobędą kolejne 10-15% udziału w rynku. Ile wtedy będą kosztować produkty markowe? Kto to kupi?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.