Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Poradnik Eksportera - kompendium wiedzy na temat eksportu produktów mleczarskich do krajów trzecich

  • Autor: Artykuł dostarczony przez firmę Polską Izbę Mleka
  • Data: 05-12-2017, 12:38

Przedsiębiorstwa eksportujące  poza Unię Europejską zdają sobie sprawę, że warunkiem koniecznym do prowadzenia wysyłek produktów mleczarskich jest znajomość wymagań weterynaryjnych danych krajów trzecich. Niezwykle cenny jest także dostęp do rzetelnej informacji rynkowej. Polska Izba Mleka wychodzi naprzeciw branży mleczarskiej, przygotowując Poradnik Eksportera, który rozwieje wiele wątpliwości związanych z eksportem produktów mleczarskich.

Jednym z priorytetów działalności Polskiej Izby Mleka jest promocja i wspieranie eksportu produktów mleczarskich. W skład tych działań należy m.in. organizacja wspólnych stoisk na największych światowych targach rolno-spożywczych, tj. Anuga w Kolonii czy Sial w Paryżu, zakończona sukcesem 3-letnia kampania "Trade Milk", prowadzona wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka, która był ukierunkowana na rynek chiński. Przedstawiciele Polskiej Izby Mleka uczestniczyli w czterech Misjach Wysokiego Szczebla Komisarza Phila Hogana: do Chin i Japonii (2016), Wietnamu, Singapuru i Indonezji (2016), Kanady (2017) oraz Arabii Saudyjskiej i Iranu (2017). Udział w tych prestiżowych misjach skutkuje nawiązaniem wielu kontaktów biznesowych oraz pozyskaniem niezliczonej ilości cennych informacji. Dostarczamy również branży mleczarskiej najważniejsze i najświeższe informacje z polskiego, europejskiego i światowego rynku mleka. Współpracujemy z Głównym Inspektoratem Weterynarii, który jest instytucją odpowiedzialną za wymagania weterynaryjne przy eksporcie do krajów trzecich (pozaunijnych).

Polskie produkty mleczarskie znane są z najwyższej jakości. Nasze rodzime przedsiębiorstwa mleczarskie sprzedają swoje produkty praktycznie na całym świecie. Jesteśmy jednymi z wiodących dostawców odtłuszczonego mleka w proszku na rynek algierski, mleka płynnego na rynek RPA, serów na rynek Ukrainy czy Arabii Saudyjskiej. Sprzedajemy do tak odległych krajów jak Kolumbia, Peru, Indonezja czy Malezja. Udział eksportu bezpośredniego w wartości sprzedaży całej branży mleczarskiej w I półroczu 2017 r. wyniósł 16,7%, a wskaźnik ten rośnie z roku na rok.

Przedsiębiorstwa, które eksportują swoje produkty do krajów trzecich doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że jednym z czynników sukcesu w zakresie ekspansji na nowe rynki jest dostęp do sprawdzonej i rzetelnej informacji rynkowej. Warunkiem koniecznym do prowadzenia wysyłek produktów mleczarskich poza UE jest znajomość wymagań weterynaryjnych przy eksporcie do krajów trzecich. Polska Izba Mleka wychodzi naprzeciw branży mleczarskiej i przygotowała Poradnik Eksportera, który rozwieje wiele wątpliwości związanych z eksportem produktów mleczarskich.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 389) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH