Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Poradnik Eksportera - kompendium wiedzy na temat eksportu produktów mleczarskich do krajów trzecich

  • Autor: Artykuł dostarczony przez firmę Polską Izbę Mleka
  • Data: 05-12-2017, 12:38

Przedsiębiorstwa eksportujące  poza Unię Europejską zdają sobie sprawę, że warunkiem koniecznym do prowadzenia wysyłek produktów mleczarskich jest znajomość wymagań weterynaryjnych danych krajów trzecich. Niezwykle cenny jest także dostęp do rzetelnej informacji rynkowej. Polska Izba Mleka wychodzi naprzeciw branży mleczarskiej, przygotowując Poradnik Eksportera, który rozwieje wiele wątpliwości związanych z eksportem produktów mleczarskich.

Jednym z priorytetów działalności Polskiej Izby Mleka jest promocja i wspieranie eksportu produktów mleczarskich. W skład tych działań należy m.in. organizacja wspólnych stoisk na największych światowych targach rolno-spożywczych, tj. Anuga w Kolonii czy Sial w Paryżu, zakończona sukcesem 3-letnia kampania "Trade Milk", prowadzona wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka, która był ukierunkowana na rynek chiński. Przedstawiciele Polskiej Izby Mleka uczestniczyli w czterech Misjach Wysokiego Szczebla Komisarza Phila Hogana: do Chin i Japonii (2016), Wietnamu, Singapuru i Indonezji (2016), Kanady (2017) oraz Arabii Saudyjskiej i Iranu (2017). Udział w tych prestiżowych misjach skutkuje nawiązaniem wielu kontaktów biznesowych oraz pozyskaniem niezliczonej ilości cennych informacji. Dostarczamy również branży mleczarskiej najważniejsze i najświeższe informacje z polskiego, europejskiego i światowego rynku mleka. Współpracujemy z Głównym Inspektoratem Weterynarii, który jest instytucją odpowiedzialną za wymagania weterynaryjne przy eksporcie do krajów trzecich (pozaunijnych).

Polskie produkty mleczarskie znane są z najwyższej jakości. Nasze rodzime przedsiębiorstwa mleczarskie sprzedają swoje produkty praktycznie na całym świecie. Jesteśmy jednymi z wiodących dostawców odtłuszczonego mleka w proszku na rynek algierski, mleka płynnego na rynek RPA, serów na rynek Ukrainy czy Arabii Saudyjskiej. Sprzedajemy do tak odległych krajów jak Kolumbia, Peru, Indonezja czy Malezja. Udział eksportu bezpośredniego w wartości sprzedaży całej branży mleczarskiej w I półroczu 2017 r. wyniósł 16,7%, a wskaźnik ten rośnie z roku na rok.

Przedsiębiorstwa, które eksportują swoje produkty do krajów trzecich doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że jednym z czynników sukcesu w zakresie ekspansji na nowe rynki jest dostęp do sprawdzonej i rzetelnej informacji rynkowej. Warunkiem koniecznym do prowadzenia wysyłek produktów mleczarskich poza UE jest znajomość wymagań weterynaryjnych przy eksporcie do krajów trzecich. Polska Izba Mleka wychodzi naprzeciw branży mleczarskiej i przygotowała Poradnik Eksportera, który rozwieje wiele wątpliwości związanych z eksportem produktów mleczarskich.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 800) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.