Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Trendy w mleczarstwie

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę EDPOL Food & Innovation Sp. z o.o.
  • Data: 07-05-2018, 13:15
Trendy w mleczarstwie

O innowacjach w branży mleczarskiej oraz trendach i oczekiwanych standardach opowiada Prezes Zarządu EDPOL Food & Innovation - Wojciech Dąbrowski.

Czy dostrzega Pan wzrost znaczenia innowacji na rynku spożywczym, zwłaszcza w sektorze mleczarskim?

To, że innowacje będą odgrywały bardzo ważną rolę w napędzaniu biznesu wiedzieliśmy już w 2014 roku- kiedy uzupełniliśmy naszą nazwę o sformułowanie "Food & Innovation". Postępowanie te było spowodowane tym, że spółka wyróżnia się projektowaniem rozwiązań dedykowanych dla przemysłu spożywczego, które są nie tylko innowacyjne, ale w niektórych przypadkach nawet pionierskie. Warto zaznaczyć, że zmiana nazwy podczas przekształcenia nie była podyktowana potrzebami marketingowymi. Również w sektorze mleczarskim zauważamy rosnące zainteresowanie innowacjami - Prezes Zarządu EDPOL Food & Innovation - Wojciech Dąbrowski.

Jakie są najbardziej popularne dodatki do produktów mleczarskich?

Aktualnie odbiegamy od określenia "dodatek", ponieważ w myśl definicji dodatku do żywności stanowi on substancję, która zazwyczaj nie jest spożywana jako żywność i została zaaplikowana np. w celu przedłużenia trwałości, zabarwienia, dosłodzenia. Natomiast nasze produkty w większości przypadków, zwłaszcza te dedykowane dla przemysłu mleczarskiego są jak najbardziej żywnością w pełnowymiarowym znaczeniu tego słowa i można je spożywać samodzielnie.

Które spośród trendów dotyczących mleczarstwa są przewodnie?

Z naszej perspektywy wiodącym trendem jest "zdrowy" tryb życia, który odnosi się zarówno do spożywanej żywności, ale także aktywności fizycznej. Nasze grupy asortymentowe jak najbardziej wpisują się w ten trend. Od wielu lat doskonale potrafimy odróżnić chwilowe mody od długofalowych tendencji. Dążymy do propagowania dobrych nawyków żywieniowych, dlatego wytwarzamy produkty najwyższej jakości. W celu udokumentowania spełniania rygorystycznych standardów w roku 2017 po raz pierwszy przystąpiliśmy i z powodzeniem przeszliśmy certyfikację na zgodność z wymaganiami systemu IFS. Standard BRC posiadamy od 2013 roku i za każdym razem podczas audytu otrzymujemy najwyższe oceny.

Odnosząc się do tendencji rynkowych związanych z przemysłem mleczarskim można wymienić następujące trendy: "convenience", "take and go", "ready to eat", a także funkcjonujący od dawna "clean label".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 341) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.