REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Agencja Multi Communications poprowadzi drugi etap kampanii Ramy

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 27-05-2009, 09:58

Agencja Multi Communications wygrała przetarg na działania Public Relations dotyczące drugiego etapu kampanii edukacyjnej "Codziennie Rama, codziennie rośnij" - informuje portal Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Drugi etap kampanii PR stanowi wsparcie dla komunikacji ATL z udziałem Doroty Zawadzkiej (Super Niani). Agencja będzie odpowiadać m.in. za szeroko rozumiane działania media relations oraz edukacyjne, a także akcje aktywizujące grupę docelową we wszystkich segmentach mediów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 819) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH