Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Arla Foods Polska rozpoczyna najnowszą kampanię serów Apetina

Arla Foods Polska rozpoczyna najnowszą kampanię serów Apetina, której ambasadorką została Daria Ładocha. Apetina w najnowszych działaniach będzie zachęcała do podkręcania tradycyjnych potraw i wprowadzania nowych smaków.

Arla Foods Polska rozpoczyna najnowszą kampanię serów Apetina
fot. Arla Foods

Partnerem kampanii „Twoja kuchnia ma to coś” jest DUKA. Za koncept i pozyskanie partnera oraz za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja XConcept.

Najnowsza kampania serów Apetina realizowana jest pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś”. Kompleksowe działania przeprowadzane we współpracy z ambasadorką, a także w porozumieniu z DUKA mają na celu nie tylko wzmocnienie świadomości marki, ale także zainspirowanie konsumentów do eksperymentowania w kuchni. Kampania wpisuje się w realizowaną konsekwentnie strategię marki, nastawioną na pozycjonowanie serów Apetina jako produktów do gotowania i pieczenia.

Kampania „Twoja kuchnia ma to coś” potrwa od maja do lipca, a swoim zasięgiem obejmie telewizję (w maju i w czerwcu), prasę (konsumencką i handlową), Internet (w tym kampanię odsłonową) i media społecznościowe (Facebook, YouTube i Pinterest). Wsparciem komunikacji będą również materiały POS i aktywacje w punktach sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Arla Foods RSS ALERT    /    Apetina RSS ALERT    /    sery RSS ALERT    /    sery Apetina RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.175.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.