Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Arla rusza z kampanią promującą markę Cocio

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 19-07-2017, 14:49
Arla rusza z kampanią promującą markę Cocio
fot. materiały prasowe

Wraz z influencerami, którzy 18 lipca wyruszyli w podróż do USA by rozsmakować się w kultowej amerykańskiej Route 66, wystartowała kampania Cocio "Taste Your Route" z portfolio Arli, realizowana przez agencję 4Frame. "Jak smakować życie? Po swojemu." To przekaz kampanii wizerunkowej Cocio, która obejmuje działania w social mediach, współpracę z influencerami, ogólnopolski konkurs oraz eventy, wprowadzające do świata marki.

Kultową trasą 66 przejadą polscy influenerzy: Zmianoholiczka, Kameralnie, Topowa Dycha
i Dakann. Ekipa Cocio przez 8 dni, relacjonując na kanałach social media swoją podróż „Route 66”, będzie inspirować internautów do smakowania życia po swojemu i wyrażania w tym własnej indywidualności.

Platformą komunikacji kampanii i źródłem inspiracji oprócz kanałów digital influencerów będzie strona www.smakujcocio.pl oraz funpage @smakujcocio, które zachęcają do ruszenia z Cocio śladem najbardziej kultowych miejsc na świecie. Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostanie kanał marki na Instagramie.

Razem z kampanią, rusza również ogólnopolski konkurs dla konsumentów Cocio, w którym internauci mogą wygrać podróż kultową Route 66 i smakować ją po swojemu.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na smakujcocio.pl i dodać do galerii konkursowej zdjęcie lub film pokazujące „Jak smakujesz życie”. Do wykonania zadania uczestnicy muszą wykorzystać dowolny produkt Cocio. Prace konkursowe można wrzucać od razu z komputera lub poprzez Instagram.

„Cocio jest marką lifestylową i pełną emocji. Chcąc je przekazać wybraliśmy najlepsze do tego kanały komunikacyjne, naturalne środowisko naszej grupy docelowej, Instagram i Facebook, na których na bieżąco będziemy informować o wszystkich wydarzeniach wokół aktywacji. Instagram to także platforma konkursu „Taste Your Route”, dzięki czemu zgłaszanie prac – filmów lub zdjęć jest naprawdę proste. Ze względu na charakterystykę naszych odbiorców oraz porę roku, która sprzyja przebywaniu w podróży i w plenerze, projektując hub naszej aktywacji - stronę WWW główny nacisk położyliśmy na mobile” – mówi Anna Małczyńska, Digital Director 4Frame.

Za koncept kreatywny kampanii „Taste Yoru Route”, organizację ogólnopolskiego konkursu, działania digitalowe, stworzenie i prowadzenie kanałów w social mediach oraz strony www.smakujcocio.pl, współpracę z influencerami i organizację eventów odpowiedzialna jest agencja 4Frame.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH