Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Arla rusza z kampanią promującą markę Cocio

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 19-07-2017, 14:49
Arla rusza z kampanią promującą markę Cocio
fot. materiały prasowe

Wraz z influencerami, którzy 18 lipca wyruszyli w podróż do USA by rozsmakować się w kultowej amerykańskiej Route 66, wystartowała kampania Cocio "Taste Your Route" z portfolio Arli, realizowana przez agencję 4Frame. "Jak smakować życie? Po swojemu." To przekaz kampanii wizerunkowej Cocio, która obejmuje działania w social mediach, współpracę z influencerami, ogólnopolski konkurs oraz eventy, wprowadzające do świata marki.

Kultową trasą 66 przejadą polscy influenerzy: Zmianoholiczka, Kameralnie, Topowa Dycha
i Dakann. Ekipa Cocio przez 8 dni, relacjonując na kanałach social media swoją podróż „Route 66”, będzie inspirować internautów do smakowania życia po swojemu i wyrażania w tym własnej indywidualności.

Platformą komunikacji kampanii i źródłem inspiracji oprócz kanałów digital influencerów będzie strona www.smakujcocio.pl oraz funpage @smakujcocio, które zachęcają do ruszenia z Cocio śladem najbardziej kultowych miejsc na świecie. Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostanie kanał marki na Instagramie.

Razem z kampanią, rusza również ogólnopolski konkurs dla konsumentów Cocio, w którym internauci mogą wygrać podróż kultową Route 66 i smakować ją po swojemu.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na smakujcocio.pl i dodać do galerii konkursowej zdjęcie lub film pokazujące „Jak smakujesz życie”. Do wykonania zadania uczestnicy muszą wykorzystać dowolny produkt Cocio. Prace konkursowe można wrzucać od razu z komputera lub poprzez Instagram.

„Cocio jest marką lifestylową i pełną emocji. Chcąc je przekazać wybraliśmy najlepsze do tego kanały komunikacyjne, naturalne środowisko naszej grupy docelowej, Instagram i Facebook, na których na bieżąco będziemy informować o wszystkich wydarzeniach wokół aktywacji. Instagram to także platforma konkursu „Taste Your Route”, dzięki czemu zgłaszanie prac – filmów lub zdjęć jest naprawdę proste. Ze względu na charakterystykę naszych odbiorców oraz porę roku, która sprzyja przebywaniu w podróży i w plenerze, projektując hub naszej aktywacji - stronę WWW główny nacisk położyliśmy na mobile” – mówi Anna Małczyńska, Digital Director 4Frame.

Za koncept kreatywny kampanii „Taste Yoru Route”, organizację ogólnopolskiego konkursu, działania digitalowe, stworzenie i prowadzenie kanałów w social mediach oraz strony www.smakujcocio.pl, współpracę z influencerami i organizację eventów odpowiedzialna jest agencja 4Frame.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 362) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.