REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lacpol sprzedaje 80 proc. produkcji pod markami własnymi

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-02-2013, 10:23
Aż 80 proc. krajowej sprzedaży Lacpolu to marki własne
Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu /fot. żelaznastudio

Sieci nie bardzo chcą obracać innymi produktami niż pod marką własną. W zasadzie to co produkujemy i sprzedajemy za pośrednictwem sieci handlowych, wszystko jest sprzedawane pod markami własnymi sieci. 80 proc. marki własne - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu.

REKLAMA

Podkreśla, że w Polsce nie da się istnieć na rynku bez współpracy z sieciami handlowymi. Dotyczy to szczególnie większych firm. - Sieci są naszym podstawowym rynkiem zbyt. Zawsze występuje problem ceny - sieci chcą, aby była ona jak najniższa - mówi Kazimierz Łoś. Zaznacza równocześnie, że przetwórca musi jednak brać pod uwagę koszty wytworzenia, więc stara się zawsze uzyskiwać cenę wyższą. - Wprawdzie współpraca może układać się różnie, są bardzo zróżnicowane opinie na ten temat, ale nam układa się dobrze - dodaje szef Lacpolu.

Ponad 70 proc. krajowej sprzedaży Lacpolu jest dystrybuowana za pośrednictwem sieci handlowych. Zaledwie 30 proc. sprzedaży jest realizowana poprzez hurtownie i małe sklepy.

- Nie mamy kłopotu ze zbytem naszych produktów. Duża część idzie na eksport - około 60-70 proc. produkcji, reszta na rynek krajowy. Takie proporcje sprzedaży utrzymują się od lat, gdyż wynika to ze struktury technicznej Lacpolu. Generalnie można powiedzieć, że produkty trwałe, jak mleko w proszku czy masło, są sprzedawane za granicę, a galanteria natomiast na rynku krajowym - mówi prezes Łoś.

W ramach Grupy Lacpol, którą tworzą zakłady obejmujące swoim zasięgiem całą Polskę, działa dziewięć zakładów produkcyjnych i usługowych, chłodnia składowa, dwie hurtownie artykułów mleczarskich oraz hotel w Krynicy Zdroju.

 

Czytaj także:
Lacpol zainwestuje w tym roku ponad 50 mln zł 

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Milkman 27-02-2013, 07:06:
Produkcja pod markami własnymi to chyba desperacja a nie satysfakcja! Jest się z czego cieszyć, nie ma co ....
  • Do Zastanowienia! 26-02-2013, 09:35:
Zastanówcie się czy marki własne nie spowodują przejęcia Waszego interesu przez sieci, gdy już przestaniecie być rozpoznawalni przez RYNEK!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH